سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پالایش نفت آبادان، قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران شد

                                        تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان موفق شد با پیروزی مقابل شهرداری گرگان در فینال لیگ برتر ایران به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.                                    

پالایش نفت آبادان، قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان موفق شد با کسب سومین پیروزی مقابل شهرداری گرگان به عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران دست یابد.

در چهارمین دیدار از مرحله نهایی این مسابقات، پالایش نفت آبادان با نتیجه ۵۸ بر ۵۵ مقابل شهرداری گرگان به برتری دست یافت و در مجموع با کسب سه پیروزی برای نخستین بار در تاریخ به عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران دست یافت.

در این دیدار که در حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ هوادار آبادانی در سالن ۱۷ شهریور این شهرستان برگزار شد، پالایش نفت با نتایج ۱۱بر ۱۴، ۱۳ بر ۱۰، ۱۷ بر ۱۲ و ۱۷ بر ۱۹ چهار وقت این دیدار را پشت سر گذاشت.

در این رقابت پایاپای پری پتی از شهرداری گرگان با ۱۵ امتیاز، وثرترین بازیکن تیمش بود، همچنین نیکولا دارگویچ از این تیم با ریباند بهترین ریباندر میدان شناخته شد.

مسعود عماری دبیرکل فدراسیون بسکتبال، حامد حدادی ملی پوش سابق و مسئولان شهرستان آبادان، منطقه آزاد اروند و استان خوزستان  به عنوان میهمانان ویژه این دیدار بودند.

پیش از این دو تیم در دو بازی اول که به میزبانی گرگان برگزار شده بود، با کسب یک پیروزی به دو دیدار آبادان رسیدند و در این مرحله پالایش نفت آبادان با کسب دو پیروزی متوالی به این عنوان دست پیدا کرد.

هر دو تیم به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا در سال ۲۰۲۰ راه یافتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد