سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تلاش برای جلوگیری از تخلیه شهرهای خوزستان

استاندار خوزستان با اشاره به روند کاهشی ورودی سدهای خوزستان، گفت: اگر قرار باشد روستا یا شهری تخلیه شود اعلام خواهد شد، فعلا اقدامات دیگری در حال انجام است تا از تخلیه شهرها جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد: در حال حاضر شرایط با  مدیریت پیش می‌رود. جلسات مفصلی در این زمینه برگزار شده و تصمیمات مهمی اخذ شده است.

وی افزود: شورای تامین خوزستان، مسئولین سازمان آب و برق خوزستان و وزارت نیرو تا صبح امروز جلسه تشکیل دادند و تصمیم‌های لازم را اتخاذ کردند. 

اسناندار خوزستان گفت: اکنون ورودی سدهای خوزستان رو به کاهش است؛ اگرچه هنوز میزان ورودی به سدهای خوزستان قابل ملاحظه است اما روند کاهشی را سیر می‌کند که این روند امیدوارکننده است.

شریعتی با بیان اینکه تاکنون شرایط کنترل شده است، گفت: در سد کرخه با شرایط افزایش چندگانه‌ای مواجه بودیم اما از امروز صبح روند کاهشی ورودی به سد کرخه را داشتیم.

شریعتی ادامه داد: فعلاً شرایط مدیریت شده است اما به شهرهای خوزستان اعلام آماده‌باش داده‌ایم. 

استاندار خوزستان عنوان کرد: به شهرهای پایین دست کرخه از جمله سوسنگرد، رفیع و بستان اعلام آماده‌باش شده است و به روستاهای حاشیه کرخه نیز اعلام کرده‌ایم که تخلیه شوند.

وی تاکید کرد: اگر قرار است روستا یا شهری تخلیه شود اعلام خواهد شد، فعلا اقدامات دیگری در حال انجام است تا از تخلیه شهر جلوگیری شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد