سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدار اکید آتش‌نشانی اهواز نسبت به خطر قایق‌سواری در کارون

سرپرست اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نسبت به خطر تفریح با قایق‌های ساحل رودخانه و همچنین فعالیت قایقرانان در شرایط جوی  موجود هشدار داد.

علی میری در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: باتوجه به شرایط جوی اخیر و بالا آمدن سطح آب رودخانه کارون، شهروندان و میهمان نوروزی باید جهت حفظ سلامتی و جان خود به صورت جدی از تفریح با قایق‌های ساحل رودخانه پرهیز کنند.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز برای استفاده از ظرفیت گردشگری رودخانه کارون در ایام نوروز ، امکان قایق سواری را در چند ایستگاه فراهم و جهت تامین  ایمنی نیز ایستگاه‌های امداد و نجات از سوی این سازمان در سواحل کارون مستقر کرد و  شهروندان و مسافرین نوروزی نیز در روزهای اهیر از این  امکانات بهره‌مند شدند.

میری گفت: با توجه به وضعیت اخیر جوی و بالا آمدن سطح آب کارون، تفریح با قایق در شرایط فعلی  ممکن است خطراتی برای مردم در پی داشته باشد بنابراین شهرداری اهواز و سازمان آتش‌نشانی نسبت به جمع‌آوری ایستگاه‌های قایق‌سواری اقدام کرده‌اند و باید عموم شهروندان و مسافرین نیز از قایق‌سواری در رودخانه  خودداری کنند.

سرپرست اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز ادامه داد: همچنین از همه قایق‌داران تقاضا می‌شود با توجه به هشداری مکرر سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال سیل و طغیان رودخانه‌ها سریعا نسبت به جمع‌آوری قایق‌های خود اقدام و از حضور خود در سواحل رودخانه پرهیز کنند.

میری بیان کرد: همچنین از همه دستگاه‌های مرتبط با ارائه خدمات شهری مخصوصا سازمان آب و برق که متولی رودخانه کارون است، انتظار می‌رود با مشارکت بیشتر و تعامل موثر همکاری بیشتری در خصوص ساماندهی قایق‌های سواحل رودخانه داشته باشند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد