سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سه معاون فرمانداری اهواز و بخشدار غیزانیه منصوب شدند

                                        به دنبال انتشار گزارش خبرگزاری فارس در خصوص بلاتکلیفی فرمانداری اهواز در دوسال گذشته و صندلی‌های خالی آن، عالمی نیسی سرپرست فرمانداری با انتصاب سه معاون و بخشدار غیزانیه، یکی از انتقادات مطرح شده در گزارش را رفع کرد.                                    

سه معاون فرمانداری اهواز و بخشدار غیزانیه منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به دنبال انتشار گزارش «بلاتکلیفی اهواز دو ساله شد / رفع چالش‌ها در انتظار تعیین فرماندار توانمند » در خبرگزاری فارس، چند انتصاب همزمان در فرمانداری اهواز در کمتر از ۲۴ ساعت صورت گرفت.

جمال عالمی نیسی سرپرست فرمانداری اهواز که با توجه به تصویب قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از دریافت حکم فرمانداری بازمانده است، اخیرا به علت طولانی‌شدن مدت سرپرستی و عملکرد وی مورد انتقاد افکار عمومی قرار گرفته است.

 در کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار گزارش خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه سرپرست فرمانداری اهواز با انتصاب بخشدار غیزانیه و ۳ معاون خود، یکی از انتقادات مطرح شده در خصوص صندلی‌های خالی فرمانداری را رفع کرد.

بر این اساس، سید مجید صالحی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، لطیف حیائی اهوازی معاون برنامه ریزی فرماندار، عسکر مولائی کتکی سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان اهواز منصوب شدند.

همچنین رسول ساکی به عنوان بخشدار غیزانیه منصوب شد تا این بخشداری مهم بعد از چند ماه بخشدار جدید خود را بشناسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، درحالی دو سال از عزل فرماندار اهواز می‌گذرد که عالمی نیسی سرپرست فعلی از ابتدای تصدی سرپرستی در تیرماه امسال تاکنون از انتصاب معاونان خود عاجز بود و به علت محدودیت‌های قانونی و عملکرد ضعیف وی، بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های اهواز متوقف و یا پیشرفت چندانی ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد