سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حسن‌زاده سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان شد/ بازی با چارت استانداری

                                        در حالی که تیرماه امسال بنا بر ابلاغ وزارت کشور، دو معاونت «اقتصادی» و «منابع انسانی» استانداری خوزستان با یکدیگر ادغام و عالمی نیسی از استانداری کنار گذاشته شد، امروز بار دیگر این دو معاونت تفکیک شده و حسن زاده به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی منصوب شد.                                    

حسن‌زاده سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان شد/ بازی با چارت استانداری

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید نوراله حسن زاده طی حکمی از سوی غلامرضا شریعتی استاندارخوزستان به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب شد.

همچنین علی بحرینی مقدم معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری نیز که به علت وضعیت سلامت خود، غیبت طولانی و سپس حضور نامنظمی در معاونت داشت، از این پس به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان فعالیت خواهد کرد.

پیش از این در تیرماه سال جاری طبق اعلام استانداری خوزستان، دو معاونت «توسعه مدیریت و منابع انسانی» و «هماهنگی امور اقتصادی» بر اساس چارت ابلاغی وزارت کشور با یکدیگر ادغام شدند و عالمی نیسی از معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کنار گذاشته شد.

سید نوراله حسن زاده از سال 93 ریاست سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان را برعهده داشت که در مهر سال جاری، جای خود را به امیرحسین نظری داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر جدایی قریب الوقوع غلامرضا شریعتی از استانداری خوزستان منتشر شد که وی در گفت‌وگو با خبرنگاران آن را تایید یا تکذیب نکرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد