سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پیکر مطهر 7 شهید گمنام در اهواز تشییع شد

                                        پیکر مطهر 7 شهید گمنام امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اهواز تشییع شدند.                                     

پیکر مطهر 7 شهید گمنام در اهواز تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیکر مطهر 7 شهید گمنام پیش از ظهر امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در اهواز تشییع شدند. 

تشییع این شهدا با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان و خانواده‌های شهدا از مقابل حسینیه ثارالله (ع) آغاز و تا چهارراه سلمان فارسی ادامه داشت.

سپس پیکر پاک شهدای گمنام برای تشییع به ساختمان استانداری خوزستان، تیپ یکم زرهی سپاه، قرارگاه ارتش، روستای شاه ابوالقاسم رامهرمز و مرکز آموزش علوم و فنون نفت منتقل شد.

 

در مراسم خاکسپاری شهید گمنام 17 ساله در استانداری خوزستان که با حضور استاندار خوزستان و فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) انجام شد، حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به سخنرانی پرداخت.

وی ضمن متبرک دانستن قدوم این شهید به استانداری، اظهار کرد: آن چیزی که منجر به جهانی شدن انقلاب شد ایثار و از خودگذشتگی این شهدای بزرگ است.

سپهر افزود: در این روز شریف که مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) است، مجموعه کارگزاران نظام با این شهید عزیز پیمان می‌بندند که مسیر انقلاب را با عشق و ایمان برای خدمتگذاری به ملت و حرکت در مسیر امامت و ولایت طی نمایند.

وی در پایان گفت: امیدوارم وجود این شهید مقدس در مجموعه استانداری مایه عزت و سربلندی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد