سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آغاز متزلزل نمایندگان خوزستان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر

4 نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال ایران نیم فصل دوم را با شکست و تساوی آغاز کردند.                                    

آغاز متزلزل نمایندگان خوزستان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته برای تیم‌های خوزستانی به پایان رسید که برآیند آن برای آن‌ها تنها 2 امتیاز از 12 امتیاز ممکن بود.

در حالی‌که مراحل آماده‌سازی تیم‌های فولاد، استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در تعطیلات تقریبا طولانی نیم‌فصل، حداقل از دور منظم و راضی‌کننده به‌نظر می‌رسید اما نتایج 4 تیم خوزستانی در اولین بازی‌شان در نیم‌فصل دوم امیدوار کننده نبود.

بوستانی و دست خالی 

اولین بازی این هفته را استقلال خوزستان در برابر ماشین سازی در استادیوم غدیر اهواز انجام داد که نهایتاً با یک گل مغلوب حریف تبریزی خود شد. در این دیدار شاگردان کریم بوستانی توپ و میدان را در اکثر دقایق بازی در اختیار داشتند اما هر چه تلاش کردند موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند.

با این شکست آبی‌های خوزستان با همان 6 امتیاز به تنهایی در قعر جدول جای دارند و نزدیکترین همسایه آن‌ها در جدول سپیدرود 11 امتیازی است. استقلال خوزستان در بازی بعدی خود روز یکشنبه 21 بهمن‌ماه در دیداری سخت در مشهد به مصاف پدیده شهر خودرو می‌رود.

فولاد زهردار نبود

در دیگر دیدار روز دوشنبه هفته جاری، تیم فوتبال فولاد خوزستان با افشین قطبی در جم به مصاف پارس جنوبی رفت که در نهایت نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل در این دیدار به‌دست نیامد.

نکته قابل توجه این بازی ترکیب تقریبا متفاوت قطبی بود که نشان می‌دهد وی برنامه‌های جدیدی برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر دارد. فولاد با این تساوی 19 امتیازی شد و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

شاگردان افشین قطبی در حساس‌ترین بازی هفته آینده از ساعت 15 روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر میزبان پرسپولیس خواهند بود.

نفت آبادان همچنان ناکام در گلزنی

اما صنعت نفت آبادان نیز در بازی روز سه‌شنبه خود برابر سپاهان، از پس میهمان پرمهره خود برنیامد و این دیدار نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان سرجیو در این دیدار علیرغم خلق موقعیت‌های نصفه و نیمه موفق به باز کردن دروازه سپاهان نشدند تا همچنان مشکل گلزنی این تیم پا بر جا باشد.

آبادانی‌ها با این تساوی 17 امتیازی شده و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی و ماشین سازی در رده یازدهم قرار گرفتند. نفتی‌های آبادان در هفته هفدهم باید در تبریز به مصاف رقیب هم امتیاز خود یعنی ماشین سازی بروند.

تسلیم نفت مسجدسلیمان برابر تراکتور متمول

آخرین دیدار نمایندگان خوزستان در هفته شانزدهم را نیز نفت مسجدسلیمان برگزار کرد. شاگردان مرزبان روز گذشته در ورزشگاه یادگارامام تبریز به مصاف تیم مدعی تراکتور رفتند که در نهایت با 3 گل شکست خوردند.

تفاوت سطح مادی و مهره‌ای دو تیم در این بازی به وضوح مشخص بود و نفتی‌ها در برابر غول‌های تراکتور کاری از پیش نبردند. 

نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 15 امتیاز، سیزدهم است و در گام بعدی در روز سه‌شنبه هفته آتی باید در خانه از پارس جنوبی جم پذیرایی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد