سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نتایج تأسف‌بار کارون اروند و شهرداری ماهشهر در لیگ یک / چیزی در حد فاجعه‌

2 تیم کارون اروند خرمشهر و شهرداری ماهشهر باز هم بازی‌های خود را در لیگ دسته اول فوتبال ایران با ناکامی پشت سر گذاشتند.                                    

نتایج تأسف‌بار کارون اروند و شهرداری ماهشهر در لیگ یک / چیزی در حد فاجعه‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بعد از ظهر امروز در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، جام آزادگان تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در خانه پذیرای قشقایی شیراز بود که در پایان بازی را با نتیجه 2 بر 1 واگذار کرد.

خادم و نیکنام برای تیم میهمان در این دیدار گلزنی کردند و ایمان موسوی تک گل شهرداری را به ثمر رساند. 

با این شکست شاگردان نامجومطلق سومین شکست پیاپی خود را نیز تجربه کردند تا با همان 15 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کارون اروند و خونه به خونه در رده چهاردهم جدول قرار بگیرند.

ماهشهری‌ها که فصل را با داود مهابادی آغاز کردند، پس از کسب نتایج ضعیف وی را از کار برکنار کرده و مجید نامجو مطلق را جایگزین وی کردند که این مربی هم تا کنون توفیقی به‌دست نیاورده است.

روز گذشته نیز کارون اروند خرمشهر در خانه دیگر تیم شیرازی یعنی فجرسپاسی به میدان رفت که با یک گل مغلوب شد تا این تیم نیز در انتهای جدول جای بگیرد.

اوضاع تیم‌های لیگ یکی خوزستانی نه‌تنها در نیم‌فصل دوم بهبود نیافته، بلکه روز به روز بدتر می‌شود در حالی‌که دو تیم کارون اروند و شهرداری ماهشهر از نظر هزینه کردن از بسیاری تیم‌های دیگر لیگ آزادگان بیشتر خرج کرده‌اند اما نتیجه کسب شده تا به اینجای کار به هیچ وجه در شأن فوتبال خوزستان نبوده و مشخص نیست در رأس اداره این 2 باشگاه چه می‌گذرد که تا این حد عملکرد آن‌ها در این فصل فاجعه بار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد