سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

فعلا نمی‌توان درباره میزان خسارت به مناطق سیل‌زده اظهارنظر کرد

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ابتدا باید مشکلات به وجود آمده در مناطقی که گرفتار در سیلاب هستند را مرتفع کنیم، گفت: در خصوص میزان خسارت وارد شده به مناطق سیل زده فعلا نمی توان اظهار نظر کرد.

اسماعیل نجار در گفت و گو با ایسنا - منطقه خوزستان با اشاره به وقوع سیل در استان های خوزستان و لرستان، اظهار کرد: با توجه به بارش رحمت الهی در استان لرستان، شاهد سیلاب های سهمگینی در این شهرستان بودیم که خسارتی به شهروندان و روستاییان وارد شده است.

وی افزود: در استان خوزستان نیز بارندگی چندانی را شاهد نبوده ایم اما در حوضه آبریز کرخه آورد آب بسیاری داشته و باعث وقوع سیلاب در خوزستان شده است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ترصیح کرد: آورد آب در حوضه آبریز کرخه در بازه ای به حدود 6800 متر مکعب در ثانیه بوده است که این موضوع باعث شده تا منطقه ای مانند رفیع در محاصره سیلاب قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ابتدا باید مشکلات به وجود آمده در مناطقی که گرفتار در سیلاب هستند را مرتفع کنیم و سپس دستگاه های اجرایی در خصوص خسارت های وارد شده به زیرساخت ها، خانه های مردم و اراضی کشاورزی جمع بندی های لازم را انجام خواهند داد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: امروز جلسه ای را در مدیریت بحران استان خوزستان برگزار خواهیم کرد و در خصوص خسارت وارد شده نیز تصمیماتی را اتخاذ خواهیم کرد.

نجار خاطرنشان کرد: در خصوص میزان خسارت وارد شده به مناطق سیل زده فعلا نمی توان اظهار نظر کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد