سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تأیید و تکذیب خطر آب‌گرفتگی روستاهای اهواز

رهاسازی آب سد دز باعث خطر زیرآب رفتن برخی روستاهای استان شد. دهیار روستای جعاوله از خطر زیرآب رفتن روستا می‌گوید و بخشدار مرکزی اهواز تکذیب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رهاسازی آب سد دز باعث خطر زیرآب رفتن برخی روستاهای استان شد. پیش از این خبر خطر در روستاهای شعیبیه مطرح شده بود و امروز خطر در روستاهای اهواز وجود دارد.

به دلیل پیش‌بینی بارش باران در روزهای آینده، رهاسازی آب از سد دز همچنان وجود دارد و مردم در روستاهای حاشیه رودخانه در خطر هستند.

 

جان و مال مردم در خطر است

مهدی فاضلی دهیار روستای جعاوله در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، گفت: سطح آب در حاشیه روستاهای جعاوله بالا آمده است و سیل‌بندها در خطر هستند. تمام وقت درحال مراقبت از سیل بندها هستیم. جان و مال مردم در خطر است.

وی افزود: در این روستاها به شدن به ماشین‌آلات برای ترمیم سیل بندها نیاز داریم ولی فقط چند ماشین از طرف شرکت نفت وجود دارد و خطر زیرآب رفتن روستاها وجود دارد.

دهیار روستای جعاوله گفت: روستای جعاوله و روستاهای مسیر جعاوله که بالغ بر 12 روستا با جمعیت 8 هزار نفری هستند در خطر سیل قرار دارند و جاده ارتباطی این روستاها نیز قطع شده است.

وی گفت: تاکنون اقدامی برای تخلیه روستاها صورت نگرفته است و به‌جز بخشدار مرکزی اهواز، فرد دیگری برای بازدید از منطقه به این روستاها سر نزده است.

 

هیچ‌گونه خطری روستاهای اهواز را تهدید نمی‌کند

علی بلم‌چی بخشدار مرکزی اهواز ضمن تکذیب هرگونه خطر برای روستاهای اهواز، گفت: به مدت یک هفته به همراه امکانات در روستاهای جعاوله مستقر بودیم و خطری منطقه را تهدید نمی‌کند. سیل بندها تحت کنترل هستند و جای نگرانی نیست.

بخشدار مرکزی اهواز عنوان کرد: جاده ارتباطی روستای جعاوله مقداری آب‌گرفتگی دارد که به دلیل سوراخ شدن دریچه کانال توانا است که نیروهای سازمان آب و برق درحال برطرف کردن موضوع هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد