سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

آب از سیل‌بندها در شعیبیه عبور نکرده است

فرماندار شوشتر گفت: سیل‌بندها به طور مرتب درحال بررسی و مرمت هستند و تا کنون آب به لبه سیل‌بند نرسیده است و اگر آب کمی از سیل بند عبور کرده، در زمان اصلاح و ترمیم سیل‌بندها بود.

حسین پنبه‌دانه پور فرماندار شوشتر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر در واکنش به خبرهای منتشر شده در فضای مجازی در خصوص سیلاب در منطقه شعیبیه اظهار کرد: میزان آزادسازی آب از سد دز در وضعیت پایدار قرار گرفته است و با این مقدار آب در حال حاضر مشکلی برای روستاهای بخش شعیبیه وجود ندارد و اگر میزان رهاسازی بیشتر شود باید آمادگی بیشتری در تغییر سیل‌بندها داشته باشیم.

وی افزود: سیل‌بندها به طور مرتب در حال بررسی و مرمت هستند و تاکنون آب به لبه سیل‌بند نرسیده است و اگر آب کمی از سیل بند عبور کرده، در زمان اصلاح و ترمیم سیل‌بندها بود.

فرماندار شوشتر عنوان کرد: 6 روستای بخش شعیبیه درصورت ایجاد مشکل در سیل‌بندها بیشتر در معرض خطر هستند و 4 روستای دیگر در اولویت بعدی قرار دارند که با وجود سیل‌بندها فعلاً خطری مردم را تهدید نمی‌کند.

وی گفت: در روزهای ابتدایی فقط چند خانوار که خانه آن‌ها در فاصله میان رودخانه و سیل‌بند بود جابجا شدند و جابجایی و تخلیه دیگری در روستاها وجود ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد