سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخراج کارکنان شرکت حریر خوزستان تکذیب شد

کد خبر: ۸۶۹۴۷۹          

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ 13 January 2019

فرماندار شوش گفت: شرکت حریر خوزستان در حال انجام تعمیرات اساسی یکی از واحدهای خود بوده و هیچ کارگری از این شرکت اخراج نشده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، عدنان غزی درباره انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی و اخراج کارکنان شرکت حریر خوزستان اظهار داشت: شرکت حریر از 10 روز پیش تا به امروز در حال انجام تعمیرات اساسی بوده و هیچ کارگری از این شرکت اخراج نشده است.

وی افزود: همه کارگران این شرکت پس از پایان تعمیرات به محل کار خود بازمی‌گردند و هیچ مشکلی در این خصوص به فرمانداری گزارش نشده است.

فرماندار شوش بابیان اینکه شرکت حریر خوزستان به‌هیچ‌وجه تعطیل نیست و در حال انجام فعالیت‌های تولیدی خود است، تصریح کرد: خبر اخراج کارکنان شرکت حریر براساس سوءبرداشت، در برخی از رسانه‌های محلی مطرح‌شده که بنده آن را تکذیب می‌کنم.

مجید مکوندی نژاد، مدیرعامل شرکت حریر خوزستان در خصوص قطع همکاری و یا اخراج کارکنان این شرکت گفت: شرکت حریر در حال انجام تعمیرات اساسی است و همه کارکنانی که در این ایام مشغول به کار نیستند به‌صورت عادی حقوق و مزایای ماهانه برای آن‌ها محاسبه می‌شود.

وی افزود: شرکت حریر خوزستان هرساله تعمیرات اساسی و یا اورهال بخشی از کارخانه را در دستور کار داشته و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و نوع تعمیرات این کار بین 10 تا 12 روز در سال انجام می‌شود.

مکوندی ادامه داد: شرکت حریر خوزستان از تاریخ 12 دی‌ماه 97 تعمیرات اساسی خود را آغاز کرده و براساس برنامه زمان‌بندی‌شده تا 24 دی‌ماه به پایان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان بابیان اینکه تعمیرات اساسی را گروه فنی انجام می‌دهند و سایر گروه‌ها در این کار دخالتی ندارند، گفت: در مدت تعمیرات کارخانه، ورود و خروج کارکنان بدون محدودیت صورت می‌گرفت و از ورود کارگران به شرکت ممانعتی وجود نداشته است.

وی در خصوص تأمین مواد اولیه اظهار داشت:50 درصد مواد اولیه شرکت در داخل و 50 درصد آن از خارج کشور تأمین می‌شود که با توجه به وجود تحریم‌ها، مشکل تأمین مواد اولیه گریبان‌گیر همه شرکت‌های تولیدی مواد سلولزی است.

مکوندی ادامه داد: خمیر موردنیاز شرکت از کاغذ پارس خوزستان تأمین‌ و هم‌اکنون بالغ‌بر 700 تن خمیر باگاس در انبار ذخیره‌شده است؛ 50 درصد مواد وارداتی ما نیز از بندر انزلی در حال بارگیری و ارسال است.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان با اشاره به ساخت دستگاه "oil-water"، گفت: دستگاه سیستم جداکننده آب از روغن توسط متخصصان بخش فنی این شرکت برای نخستین بار ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: شرکت‌های اروپایی این دستگاه را به قیمت 700 تا 800 میلیون تومان به ما می‌فروختند که به کمک نیروهای متخصص شرکت حریر و استفاده از توان و دانش فنی داخلی توانستیم آن را با هزینه 100 میلیون تومان بسازیم.

به گزارش تسنیم شرکت حریر خوزستان با 121 نفر کارگر در شهرستان شوش- هفت‌تپه جنب شرکت کاغذ پارس واقع‌شده که تولیدکننده انواع محصولات سلولزی و تیشو در کشور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد