سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدار نسبت به عواقب دخالت ها در شرکت توسعه نیشکر

/ 90 درصد مدیران پیشنهادی، گزینه های نمایندگان و استانداری هستند
نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز نسبت به عواقب دخالت ها در شرکت توسعه نیشکر هشدار داد.

سید فاضل شرفی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: هر چند قصد داشتیم به قضیه نیشکر کمتر ورود کنیم ولی با توجه به اهمیت موضوع برای بخش کشاورزی باید نسبت به عواقب دخالت‌های بی‌سابقه در شرکت توسعه نیشکر هشدار جدی داد.

وی ادامه داد: متأسفانه طبق اطلاعات موثق به‌زودی لیست مدیران جدید شرکت توسعه نیشکر جهت تصویب و انتصاب، از سوی دکتر شمیلی تقدیم هیئت‌مدیره خواهد شد.

وی گفت: نکته نگران‌کننده آن است که تقریباً 90 درصد مدیران پیشنهادی، گزینه‌های نمایندگان و استانداری می‌باشند و بدین ترتیب عملاً شرکت توسعه نیشکر در حال تبدیل به یک شرکت سهامی مدیران سفارشی است.

وی افزود: قطعاً با این روند آینده خوبی در انتظار شرکت توسعه نیشکر نخواهد بود.

نماینده خوزستان در شورای مرکزی خانه کشاورز با بیان اینکه تغییر در شرکت توسعه نیشکر امری لازم و ضروری است گفت: البته این تغییر باید با شایسته‌سالاری همراه باشد.

شرفی گفت: امروزه تک‌تک فعالین بخش کشاورزی و شرکت توسعه نیشکر نگران می‌باشند و از هم‌اکنون همه می‌دانند هر شرکت سهم کدام نماینده و یا توصیه کدام مقام استانداری است. این روند قطعاً برای استان خوزستان مشکل‌ساز خواهد شد.

وی در پایان گفت: در اینجا به شخص مدیرعامل جناب دکتر شمیلی هم توصیه می‌کنم تنها با علم و اجتهاد مدیریتی خود تصمیم بگیرد و تسلیم دخالت‌ها نشود چرا که سرنوشت شرکت توسعه نیشکر و دهها هزار وابستگان شغلی به آن امروز در دست اوست و بداند در این مسیر، خانه کشاورز در چهارچوب صیانت از منافع بخش کشاورزی و حفظ صنعت نیشکر استان آماده برخورد با مقاماتی است که با اغراض خاص می‌خواهند مدیران خود را به مدیرعامل و توسعه نیشکر تحمیل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد