سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بلاتکلیفی قبوض رایگان شده آب در آبادان و خرمشهر

با اعلام استاندار خوزستان مبنی بر بخشودگی آب بهای خرداد و تیرماه سال جاری، هنوز خبری از تأمین اعتبار برای پرداخت این معافیت نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، پس از گذشت بیش از پنج ماه از وعده استاندار خوزستان در ارتباط با رایگان شدن قبوض آب مشترکان در شهرهای آبادان و خرمشهر، این امر هنوز به انجام نرسیده است.

پس از اینکه قبوض دارای آب بهاء به درب منازل مشترکان این دو شهر ارسال شد، صحبت‌های بسیاری در محافل مختلف خبری و اجتماعی مبنی بر عدم تحقق بخشودگی این قبوض مطرح شد که استاندار خوزستان با اعلام این خبر که سازمان منطقه آزاد اروند باید بهای این قبوض را پرداخت کند، وعده خود را به سمت این سازمان تغییر مسیر داد.

در همین اوضاع و احوال، منطقه آزادی‌ها نیز با نامناسب خواندن اوضاع اقتصادی خود، تحقق وعده شریعتی را در هاله‌ای از ابهام قرار دادند.

حال با گذشت شش ماه از این موضوع، هنوز تکلیف این قبوض نا مشخص است و برخی شهروندان نیز اقدام به پرداخت آن کرده‌اند.

در همین ارتباط، چگونگی امر را از رئیس اداره آبفای آبادان جویا شدیم که علیرضا خلیلی‌نیا در پاسخ به این ابهام اظهار کرد: پرداخت قبوضی که با دستور استاندار خوزستان برای شهروندان آبادان و خرمشهر مشمول معافیت شد بر عهده سازمان منطقه آزاد اروند بوده است.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد اروند نیز مدتی درگیر مشکلات مالی و اقتصادی است، اما این سازمان از پرداخت آن شانه خالی نکرده و این امر محقق خواهد شد.

رئیس آبفای آبادان در ارتباط با تکلیف مشترکانی که این قبوض را پرداخت کرده‌اند، تصریح کرد: هر مشترکی این قبوض را پرداخت کرد، بستانکار خواهد شد و مشترکانی که پرداخت نکرده‌اند بهای این شماره قبض برای آنان حذف خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد