سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گروه ملی پرداخت پول ساکونی را تقبل کرده است

/از باشگاه قطری درخواستی برای جذب خشتان نداشته‌ایم

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: طبق آخرین صحبت‌ها قرار شد که پرداخت قسط اول دیوید ساکونی از سوی گروه ملی انجام شود.

محمد رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان درباره پرداخت قسط اول دیوید ساکونی باتوجه به این‌که امروز، آخرین مهلت برای پرداخت این قسط است، اظهارکرد: طبق آخرین صحبت‌ها قرار شد که پرداخت این پول از سوی گروه ملی انجام شود و ان‌شاءالله که پرداخت شود. تلاش‌مان را در این زمینه کردیم و باتوجه به بازی خوب تیم برابر سپاهان، گروه ملی و آقای کسری غفوری نیز قول‌هایی به ما داده‌اند و امیدوارم که عملی شود.

وی ادامه داد:‌ احتمال برگشت شش امتیاز در صورت پرداخت این پول، کم است ولی برای رفع محرومیت‌مان از پنجره نقل و انتقلات قول‌های بیشتری به ما داده شده است و امیدواری در این زمینه نیز بیشتر از بازگشت شش امتیاز است. اگر پول قرارداد منعقد شده با ایرانسل هم به دست ما برسد، وضعیت تیم را تا پیش از آغاز تمرینات مشخص می‌کنیم.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: پرداخت این قسط بسیار به ما کمک می‌کند و در حال حاضر نیز تمام نگرانی ما همین است زیرا این موضوع از نظر روحی روانی خیلی روی تیم تاثیر داشت و تیم را تحت شعاع قرار داده بود. به هر حال درخصوص بحث مالی بازیکنان نیز با آقای غفوری صحبت‌هایی داشتیم و قرار بر این شد که 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان به همراه پاداش، به آن‌ها پرداخت شود. آقای غفوری دستورات لازم در این زمینه را داده است.

وی گفت: در چند بازی اخیر شاهد تحول خوبی در تیم بودیم. من قبلا هم گفته بودم که تیم ما از نظر فنی چیزی کم ندارد و بازیکنان خوبی داریم و حتی شاید می‌توانستیم بالاتر از چند تیم که در وسط جدول هستند نیز قرار بگیریم. تیم ما خودباوری خود را از دست داده بود و کمی به باختن عادت کرده بود و احتیاج به یک شوک داشت که در این زمینه جا دارد از ایمان مبعلی و کریم بوستانی قدردانی کنم. مبعلی نشان داد علاوه بر بحث فنی می‌تواند از نظر روحی روانی هم به عنوان یک مشاور خوب در کنار بوستانی تیم را متحول کند.

رحیمی در پاسخ به این سوال که آیا با همین کادرفنی و با هدایت کریم بوستانی به کار خود در نیم‌فصل دوم ادامه خواهید داد؟ عنوان کرد:‌ مطمئنا که ادامه خواهیم داد، البته به دنبال تقویت کادرفنی نیز هستیم. مبعلی و بوستانی برای تیم زحمت کشیده‌اند و قابلیت‌های خود را نشان دادند. در بازی با سایپا و سپاهان می‌توانستیم با نتایج خوب برنده باشیم.

وی افزود: در دیدار با سپاهان داوری به ضررمان بود و در این مدت نیز هرچه از داوری گفتیم هیچ اثری نداشت. شاید چون انتهای جدول هستیم، بی‌خیال ما شده‌اند. گلی که در بازی قبل، از سپاهان دریافت کردیم به صورتی بود که در حق ما ظلم شد و اگر این گل نا به حق را دریافت نمی کردیم، می توانستیم پیروز مسابقه باشیم. به هر حال خودباوری به بازیکنان برگشته است و وظیفه اعضای هیات‌مدیره هم این است که به بازیکنان کمک کنند تا در ادامه راه نیز قابلیت‌های خود را نشان دهند.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: به هر حال اگر قصد اضافه شدن مربی برای تقویت کادرفنی باشد یا این‌که سرمربی جدیدی برای استقلال خوزستان انتخاب شود در جلسه پیش‌رو هیات‌مدیره مطرح می‌شود. تصمیم باید جمعی باشد. بوستانی از اسطوره‌های فوتبال خوزستان است و به همراه مبعلی برای تیم زحمت کشیدند. بازیکنان ما نیز در این مدت کارهای کوچکی انجام نداند.

وی درباره پیشنهاد وحید خشتان از یک تیم قطری نیز گفت: به خشتان گفته‌ایم که پیشنهادات موجود را به صورت کتبی به ما اعلام کند و هنوز هیچ نامه کتبی از سوی باشگاهی در این زمینه به دست ما نرسیده است. ما مخالف پیشرفت بازیکنان نیستیم و اگر از تیم‌های خوب و خارجی پیشنهاد داشته باشند، حتما توجه می‌کنیم، حتی اگر پنجره نقل و انتقالات برای ما باز نشود. به هر حال اگر تیمی در راستای موفقیت بازیکنان ما وجود داشته باشد، حتما موافقت می‌کنیم، البته باید منافع مالی استقلال خوزستان هم باید در نظر گرفته شود.

رحیمی درباره زمان از سرگیری تمرینات تیم استقلال خوزستان هم عنوان کرد: تمرینات از هفته آینده آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم اردویی چند روزه در یک شهر خوب ایران داشته باشیم تا در نیم فصل دوم به اهداف‌مان برسیم.

وی بیان کرد: در صورتی شرایط روحی روانی و مالی  برای تیم فراهم شود، مطمئن هستم که در نیم‌فصل دوم امتیازاتی را که در نیم‌فصل نخست راحت از دست دادیم، جبران می‌کنیم و این قول را به تمام خوزستانی‌ها می‌دهم که تیم در لیگ برتر می‌ماند و حتی جایگاه خوبی در جدول به دست می آورد. به این تیم خیلی امیدواریم.

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان در پایان گفت: همچنین از پیشکسوتان خوب خوزستانی هم که همیشه حمایت کرده‌اند، قدردانی می‌کنم. کسانی هم که انتقاد کردند در راستای پیشرفت تیم بوده و دلسوزانه انتقاد داشتند. انتظار داریم از این به بعد نیز پیشکسوتان از تیم حمایت کنند. از استاندار خوزستان که تا این‌جای کار نیز علاقه‌مندی خود را به ورزرش نشان داده است، می خواهم که به ما کمک کند. خواهشم این است که تیم‌ها را کنار هم بگذارد و ببیند که وضعیت کدام تیم از نظر مالی ضعیف است و به آن تیم بیشتر رسیدگی کند. تیم ما از نظر مالی نسبت به دیگر نمایندگان خوزستان ضعیف است و نیاز به کمک بیشتری دارد. از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز درخواست دارم که کمک حال تیم باشند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد