سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

افت فشار و قطعی احتمالی آب در برخی از مناطق اهواز

شرکت آب و فاضلاب اهواز دقایقی پیش با صدور اطلاعیه‌ای خبر از شکستگی خط لوله انتقال در خیابان کوی انقلاب اهواز خبر داد. در این اطلاعیه آمده که در پی شکستگی به‌وجود آمده احتمال قطعی و افت فشار در برخی از مناطق اهواز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شرکت آب و فاضلاب اهواز دقایقی پیش با صدور اطلاعیه‌ای خبر از شکستگی خط لوله انتقال در خیابان کوی انقلاب اهواز خبر داد. در این اطلاعیه آمده که در پی شکستگی به‌وجود آمده احتمال قطعی و افت فشار در برخی از مناطق شرقی و غربی اهواز وجود دارد.

در این اطلاعیه تصریح نشده که دقیقاً آب شرب کدام مناطق اهواز تحت تأثیر این شکستگی قرار گرفته‌اند و این معضل به وجود آمده تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

شرکت آب و فاضلاب اهواز بدون اعلام زمان ترمیم لوله از شهروندان خواسته که در مصرف آب صرفه جویی کرده و میزان مصرف خود را مدیریت کنند تا دچار مشکل نشوند.

گفتنی است که شرکت آب و فاضلاب اهواز به همراه شهرداری این کلانشهر در پی بارندگی‌های اخیر و آب گرفتگی‌های ایجاد شده پس از آن مکلف به اصلاح شبکه فاضلاب و ایجاد شبکه دفع آب‌های سطحی در منطقه کوی انقلاب اهواز شده‌اند و در این منطقه در حال کار هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد