سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

باز شدن پای خواننده شبکه‌های ماهواره‌ای به دانشگاه شهید چمران اهواز/

برخی مسؤولان به دنبال ولنگاری و ابتذال در دانشگاه هستند
مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: معاونت فرهنگی دانشگاه به مناسبت روز دانشجو،خواننده‌ای که در حدود ۱۰ سال به دلیل حضور در شبکه‌های ماهواره‌ای ممنوع‌الکار بود دعوت به اجرای کنسرت در دانشگاه شهید چمران اهواز کرده است.

مهرزاد قوی‌فکر عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با اشاره به نزدیک شدن به ۱۶ آذر روز دانشجو، اظهار کرد: کانون گفت‌وگو زیر مجموعه معاونت فرهنگی دانشگاه به مناسبت روز دانشجو برنامه‌ای را در دانشگاه تدارک دیده است و از خواننده‌ای که در حدود ۱۰ سال به دلیل حضور در شبکه‌های ماهواره‌ای ممنوع‌الکار بود دعوت به اجرای کنسرت در دانشگاه شهید چمران اهواز کردند.

وی افزود: خواننده‌ای که وزارت ارشاد برای برگزاری کنسرت در سطح شهر به او مجوز نمی‌دهد برای اجرای برنامه به داخل محیط علمی دانشگاه اهواز دعوت شده است.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه در طول این ترم چند مورد از این برنامه‌ها از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شده است، عنوان کرد: برخی جریانات دانشجویی و بعضی از مسؤولان دانشگاه به دنبال ولنگاری و ابتذال در فضای دانشگاه هستند، اینکه ما یک بستری را فراهم کنیم که هر آدمی با هر تفکری و به هر شکل و شمایلی وارد دانشگاه شود اصلاً قابل پذیرش نیست.

وی گفت: وقتی مدیریت نمی‌تواند دانشجوها را در دانشگاه از نظر علمی ارتقا دهد و مدیریتی آن‌قدر قوی ندارد که بتواند مشکلات صنفی که در دانشگاه وجود دارد را حل کند به سمت برگزاری برنامه‌های مبتذل روی می‌‌آورد برنامه‌هایی که آرامش دانشگاه و دانشجو را برهم می‌زنند.

قوی‌فکر با بیان این‌که به وجود آوردن فضایی که دانشگاه را جولانگاه جریانات سیاسی خاص کند ممنوع است، تصریح کرد: زمانی که از افراد مسئله‌دار، افرادی که بی اعتمادی خودشان را به نظام ثابت کردند، افرادی که نشان دادند در بزنگاه‌ها به کدام سمت غش می‌کنند و افرادی که سال‌ها خارج از کشور بودند و افتخارشان این است که فرزندان خود را در خارج از کشور به دنیا آورده‌اند به دانشگاه دعوت می‌شود و به‌راحتی به آن‌ها مجوز ورود به دانشگاه داده می‌شود به هیچ وجه مورد پذیرش دانشجوهای انقلابی نیست.

وی افزود: این نوع برگزاری برنامه‌ها در دانشگاه باعث می‌شود که فضای علمی دانشگاه تغییر کرده و به فضای ملتهب و ولنگار منشانه‌ای سوق پیدا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد