سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

راه‌آهن شلمچه به بندرامام بخشی از کانال سوئز خشک است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پروژه اتصال راه‌آهن خرمشهر به بندر امام قسمتی از کانال سوئز خشک است و نقش پررنگی در اتصال شرق به غرب خاورمیانه ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، اسماعیل زمانی در آئین کلنگ زنی قطعه اول از پروژه راه‌آهن خرمشهر به بندر امام (ره) که امروز، 7 آذرماه با حضور مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و جمعی از مسئولان این سازمان انجام شد، اظهار کرد: این پروژه که قسمتی از طرح بزرگ و استراتژیک اتصال کریدور شرق به غرب آسیا است نقش منطقه آزاد اروند را در این عرصه پررنگ تر می‌کند.

وی افزود: این پروژه راه‌آهن خرمشهر را به طول ۹ کیلومتر به جاده آبادان- ماهشهر می‌رساند و از آن سو نیز به شلمچه و عراق متصل می‌شود که بخشی از پروژه انجام شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این اتفاق در واقع یک پروژه بزرگ ملی را سامان می‌دهد و قسمتی از کانال سوئز خشک است و نقش پررنگی در اتصال شرق به غرب خاورمیانه ایفا می‌کند.

به گزارش ایسنا، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور پس از کلنگ زنی پروژه راه‌آهن بندر امام به خرمشهر در ادامه سفر خود، از کشتارگاه صنعتی شهرک صنعتی خرمشهر با سه هزار متر زیر بنا بازدید کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد