سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هیئت مدیره استقلال خوزستان سریعاً سرمربی جدید را معرفی کند

/ احتمال تجدید نظر فیفا در موضوع کسر امتیاز
مدیرعامل شرکت گروه ملی فولاد گفت: دیروز به هیئت مدیره ابلاغ کردم که سریعاً گزینه مناسبی را برای رهبری تیم انتخاب کنند تا زودتر اوضاع تیم بهبود پیدا کند.

کسری غفوری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز درباره شرایط تیم استقلال خوزستان، اظهار کرد: ما از مدتی قبل هیئت مدیره باشگاه را تشکیل دادیم و از آنجا که مشغله بسیار زیادی در رابطه با مسائل کارخانه داریم، کار باشگاه را تقریبا به‌طور کامل به هیئت مدیره سپردیم. حدود 11 روز قبل جلسه‌ای درباره نتایج و وضعیت تیم با اعضای هیئت مدیره داشتیم که بنده به آن‌ها سپردم که به‌طور دقیق بررسی کنند که شرایط تیم چطور بهتر می‌شود تا به یک تصمیم عقلایی برسیم.

وی افزود: 3، 4 روز پیش سرپرست باشگاه به من گفت که نظر اعضای هیئت مدیره بر رفتن داریوش یزدی است که البته نظر من این بود که می‌شود تا نیم‌قصل به وی فرصت داد.

مدیرعامل شرکت گروه ملی فولاد گفت: نهایتاً به این نتیجه رسیدند که این تغییر ایجاد شود و امیدوارم تغییرات اثر مثبت در نتایج داشته باشد؛ دیروز به هیئت مدیره ابلاغ کردم که سریعاً گزینه مناسبی را برای رهبری تیم انتخاب کنند تا زودتر اوضاع تیم بهبود پیدا کند.

وی با اشاره به رایزنی‌ها جهت رفع محرومیت تیم استقلال خوزستان بیان کرد: با وکیل دیوید ساکونی در ارتباط هستیم و می‌شود با پرداخت بدهی و توافق با وی این محرومیت‌ها را لغو کرد؛ اما واقعیت این است که از محل درآمدهای کارخانه پول مازادی برای این موضوع نداریم ولی اسپانسری پیدا کرده‌ایم که در این موضوع به ما کمک کند.

غفوری گفت: به این دلیل که طرف شاکی یعنی ساکونی و وکیلش به فیفا اعلام کرده‌اند که باشگاه استقلال خوزستان پیگیر پرداخت مطالبات است، احتمال زیادی وجود دارد که رأی فیفا تغییر پیدا کند و به این موضوع خوش‌بین هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد