سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

دو ماه حقوق کارکنان زیر دیپلم گروه ملی پرداخت شد/ بازگشت سهام به گروه ملی تقریباً قطعی است

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: با توجه به اینکه کارکنان گروه ملی به 4 دسته زیر دیپلم، دیپلم، لیسانس و مدیریت تقسیم می‌شوند امروز دو ماه حقوق کارکنان زیر دیپلم گروه ملی پرداخت شد.

کسری غفوری امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با پرداخت حقوق دوم کارگران گروه ملی، اظهار کرد: با توجه به اینکه کارکنان گروه ملی به 4 دسته زیر دیپلم، دیپلم، لیسانس و مدیریت تقسیم می‌شوند امروز دو ماه حقوق کارکنان زیر دیپلم کارگران گروه ملی پرداخت شد.

وی افزود: از روز گذشته فروش محصول گروه ملی آغاز شده است که با آمدن درآمد حاصل از فروش محصول به کارخانه بر اساس آن دو ماه حقوق یک رده تحصیلی پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه هزینه‌های مواد اولیه تولید چگونه تأمین‌شده است، گفت: حدود 108 میلیارد تومان از طریق بانک ملی به کارخانه تزریق مالی شد و شمش و اِسلب وارد کارخانه شد؛ از زمانی که من به کارخانه آمدم موفق به پرداخت 5 حقوق به کارکنان گروه ملی شدیم.

غفوری بیان کرد: کارکنان گروه ملی 4 ماه حقوق عقب‌افتاده و کارکنان پیمانکاری 8 ماه حقوق عقب‌افتاده داشتند که همه را به 2 ماه حقوق عقب‌افتاده رساندم؛ اکنون در حال پرداخت 2 حقوق عقب‌افتاده هستم و ماه آینده کلاً حقوق را به‌روز می‌کنیم تا حقوق عقب‌افتاده‌ای نداشته باشیم

وی عنوان کرد: در حال حاضر حدود 140 میلیارد تومان محصول در کارخانه وجود دارد که بخش کمی برای پرداخت دو ماه حقوق در نظر گرفته‌شده و مابقی مجدداً با آن شمش و اِسلب به کارخانه وارد می‌کنیم تا چرخه تولید به‌صورت پیوسته فعال باشد.

غفوری در رابطه با تأثیر بازگشت سهام گروه‌گروه ملی در اوضاع داخلی شرکت، گفت: سهام گروه ملی موجود در فولاد اکسین سهام ارزشمندی است؛ با پیگیری‌هایی که انجام دادم تقریباً بازگشت سهام قطعی و در حال انجام آخرین رایزنی‌ها با سازمان خصوصی‌سازی هستیم.

وی افزود: مقرر شد در 8 قسط تا سال 1400 معوقه پرداختی که در سنوات گذاشته پرداخت نکردیم را پرداخت کنیم؛ اگر سهام را به قیمت واقعی بفروشیم و سود آن را به گروه ملی بیاوریم می‌توانیم 5 خط گروه ملی را راه‌اندازی کنیم.

غفوری عنوان کرد: با توجه به سیر صعودی تولید و به‌روز کردن حقوق کارکنان، روزهای خوب شرکت گروه ملی نزدیک کرد.

وی در رابطه با این سؤال که چرا امروز نیز شاهد اعتراضات کارکنان گروه ملی هستیم، بیان کرد: کارگران مطالبه به حقی دارند اما این مدل اعتراض موردپسند نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد