سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مخالفت معاون عمرانی شهرداری اهواز با نصب روزشمار افتتاح پروژه‌ها

محمد صفری معاون عمرانی شهرداری اهواز با پیشنهاد رئیس و اعضای شورای شهر برای نصب روزشمار افتتاح پروژه‌های عمرانی اهواز، مخالفت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد صفری عصر امروز در جلسه علنی شورای شهر اهواز، با پیشنهاد رئیس و اعضای شورای شهر برای نصب روزشمار افتتاح پروژه‌های عمرانی اهواز، مخالفت کرد.

رئیس شورای شهر اهواز در این جلسه با اشاره به ضرورت نصب روزشمار پروژه‌ها، اظهار کرد: نصب روزشمار، موجب انگیزه و تحرک بیشتر، در همه عوامل اجرایی و دستگاه‌‌های مرتبط می‌شود.

عبدالزهرا سنواتی افزود: با نصب روزشمار همه پای کار می‌آیند و در صورتی که مسئله‌ای موجب تأخیر در اجرای پروژه شود، آن را برای مردم توضیح می‌دهیم؛ شهرداری باید عادت کند تا ضمن وقت‌شناسی، پروژه‌ها را در بازه مشخص به بهره‌برداری رساند.

اما معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ضمن مخالفت با این خواسته رئیس و اعضای شورای شهر، عنوان کرد: نصب روزشمار شدنی است و غیر ممکن نیست ولی در پروژه‌های عمرانی مسائل پیش‌بینی نشده‌ای پیش می‌آید که اگر روزشمار بزنیم و نتوانیم در موعد مقرر، تکمیل کنیم، سوژه‌ای برای تضعیف مجموعه می‌شود؛ در این زمینه در صورت تصمیم شورای شهر، اجابت می‌کنیم.

وی در رابطه با فاز دوم پروژه تقاطع غیرهم‌سطح چهارشیر، گفت: در فاز دوم ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد و کاملاً تأمین اعتبار شده است اما نگران مسائل پیش‌بینی نشده هستیم؛ برای مثال پروژه در فاز نخست به علت قرارگرفتن در پیک مصرف برق و تأخیر در جابه‌جایی پایه‌های برق، ۵ ماه عقب افتاد.

صفری بیان کرد: شهردار نیز در ابتدای تصدی مسؤولیت، خواستار نصب روزشمار بود که ما به او گفتیم از این کار صرف نظر کند.

 معاون فنی وعمرانی شهرداری اهواز با اشاره به ۳۰۰ هزار مترمربع معابر زیرسازی شده و آماده آسفالت در اهواز، اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر و آبگرفتگی‌ها، ده‌ها میلیارد تومان به آسفالت اهواز خسارت زده است.

وی افزود: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر توسعه یافته اهواز با اعتبار ۵۲۶ میلیارد ریال، در حال اجرا است که تنها مشکل تأمین اعتبار دارند.

در این جلسه همچنین سنواتی رئیس شورای شهر از جا نمایی نامناسب برخی سرعتگیرها و همچنین باباپور عضو شورای شهر از کندی تکمیل احداث چند سرای محله‌، انتقاد کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد