سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بهره‌برداری از مجتمع تجاری- اداری شلمچه/اعتراض بازرگانان به «بانک»

مجتمع تجاری- اداری شلمچه با حضور دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور به‌طور رسمی به‌بهره‌برداری رسید‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، ساعتی قبل مجتمع تجاری- اداری شلمچه با حضور دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار خرمشهر و دیگر مسؤلان محلی به طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

این مجتمع تجاری- اداری به منظور استقرار دفاتر فعالان اقتصادی و شرکت‌های بازرگانی در یک فضای متمرکز در‌ مرز شلمچه و توسط بخش خصوصی احداث شده است.

در حاشیه این بهره‌برداری تعدادی از بازرگانان نسبت به نابسامانی وضعیت امنیت در بخش تجاری مرز شلمچه معترض و خواستار پیگیری موضوع شدند که مرتضی بانک «دبیر شورای‌عالی مناطق‌آزاد» ضمن عذرخواهی بابت وضعیت موجود قول پیگیری داد.

سید علی موسوی در مراسم بهره‌برداری از مجتمع تجاری- اداری شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مجتمع اداری با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در مساحتی معادل ۳ هزار و 60 متر مربع برای اشتغالزایی ۸۰ نفر به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: با وجود این مجتمع تجار ایرانی و عراقی در یک مکان واحد جمع خواهند شد و این عامل باعث دسترسی آسان خریداران عراقی به تجار ایرانی و سهولت در هماهنگی و اطلاع رسانی می‌شود.

معاون توسعه سرمایه گذاری و کسب و کار منطقه آزاد اروند گفت: با بهره‌برداری از این مجتمع اداری و تجاری ۸۰ اشتغال پایداری پدید خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی بانک دبیر شورای‌عالی مناطق‌آزاد شب گذشته برای بازدید و افتتاح چندین پروژه در آبادان و خرمشهر وارد منطقه آزاد اروند شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد