سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

موجودی کالا در انبارهای خوزستان باید به صفر برسد

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با بیان اینکه نباید کالاها را در انبارها نگهداری کرد، گفت: در صورتی که کالاها در انبار نگهداری شوند، بازار تشنه می‌ماند و گرانفروشی رخ می‌دهد و آن زمان است که باید کار نظارت در استان خوزستان را نیز چند برابر کنیم.

امید بن‌عباس در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، با تاکید بر لزوم افزایش توزیع کالا در استان خوزستان اظهار کرد: شبکه توزیع کالا تعریف شده است و باید بر اساس این شبکه، کالای مورد نیاز مردم در استان توزیع شود.

وی با بیان اینکه نباید کالاها را در انبارها نگهداری کرد، افزود: در صورتی که کالاها در انبار نگهداری شوند، بازار تشنه می‌ماند و گرانفروشی رخ می‌دهد و آن زمان است که باید کار نظارت در استان را نیز چند برابر کنیم.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: باید در کمیته تامین و توزیع کالای استان خوزستان، موجودی انبارها را به صفر برسانیم و مجددا کالاهای مورد نیاز را تامین کنیم. در این زمینه باید سرعت توزیع را افزایش دهیم تا بتوانیم شرایط را در خوزستان بهبود ببخشیم.

بن‌عباس با اشاره به واردات گوشت و مرغ از استان‌های دیگر به خوزستان ادامه داد: با توجه به این که دامپزشکی خوزستان اعلام کرده تولید استان در زمینه گوشت قرمز و مرغ کاهش داشته، جهاد کشاورزی باید دلایل کاهش تولیدات خوزستان را اعلام کند.

وی عنوان کرد: تامین مرغ و گوشت استان خوزستان باید با سرعت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد. کمیته تامین و توزیع کالای استان موظف است حداقل به اندازه آمار سال گذشته گوشت و مرغ مورد نیاز را تامین کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد