سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سرنوشت سوال ساری از وزیر نفت؛ هیاهو برای هیچ؛سوال ساده ، پاسخ تکراری

آقای ساری حالا که دم انتخابات است بفرمائید با تبلیغات و جوسازی‌های رسانه‌ای برای سؤال از وزیر نفت و بعد قانع شدنتان در سکوت به دنبال چه بودید منافع مردم یا منافع خودتان؟!

از یک هفته پیش نهضت به اشتراک گذاشتن در گروه‌های واتس آپی و کانال‌های همسوی نماینده مردم اهواز در مجلس آغاز شد با ذوق و شوق رفقایش SHARE می‌کردند که بله قرار است علی ساری نماینده لیست امیدشان از وزیر نفت طرح سؤال کند الله‌اکبر چه‌کار فوق‌العاده‌ای!

تبلیغاتچی‌ها و رفقای 24 ساعته آنلاینش چنان روی این سؤال ساری از زنگنه مانور می‌دادند که شهروندان فکر می‌کنند آری نماینده مردم اهواز رسالتش را در قبال شهر و مردمش انجام داده و دِین خود را به مردم اهواز ادا کرده اما انصافاً یک طرح سؤال این‌همه ادا و طوار داشت؟!

پشت پرده سؤال از وزیر را فعلاً کار نداریم چرا که جوجه‌ها را آخر پاییز می‌شمارند اما مگر سؤالات  چه بودند که این‌همه کف و هورای رفقا قبل از سؤال به پا شد در حدی که گروه این‌وری واتس‌آپی فریاد می‌زد "روبرو جواب بده! ساری چیکارش می کنه؟" و تا آخر شعار را که شماها بهتر بلدید جل‌الخالق!

ساری که طرح سؤال از وزیرنفتش در چشم بوقچی‌ها، عملیات غیرممکن 7 تلقی می‌شد به گونه برایش ایسلندی دست می زدند تو گویی که این طرح سؤال می‌خواست منجی خوزستان و اهواز شود و  ما را از حمله بیگانگان به زمین یا زامبی‌های زیر زمین نجات دهد سؤال‌ها خیلی ساده و خیلی قدیمی بود یکی در رابطه با بی‌توجهی نفتی‌ها به خوزستان و دومی در مورد آلودگی‌های نفتی.

تبلیغات و جار وجنجال یک‌هفته‌ای برای طرح این دو سؤال  تمام شد و روز موعد فرا رسید بیژن به مجلس رفت و کمی حرف زد و در آخر خبر آمد نماینده اهواز از پاسخ‌های وزیر نفت قانع شده به همین سادگی! حالا دیگر خبری از بوقچی ها و تبلیغاتچی‌ها واتس‌آپی و تلگرامی نبود همه سرها را کرده بودند در برف، چرا که وزیر در طرفه‌العینی آقای نماینده را قانع کرده بود!

قانع شدن آقای نماینده خیلی حرف‌ها در دل خود دارد به نظر شما آیا قانع شدن به این دلیل است که بیژن خان متعهد شده وظیفه خود را در  قبال خوزستان من‌بعد انجام دهد؟! زهی خیال باطل. بالاخره ژنرالی گفتند ناسلامتی! آلودگی‌های نفتی هم که سایه‌ اش عمری است بر سرمان بوده و گویی کل خوزستان، قلیانی بزرگ را چاق کرده و می‌کشد و پُک می زند یکی یکی دکل های نفتی را، پس سایه این دودها حالا حالاها بر سرمان مستدام است پس به نظر شما ساری چگونه قانع شده است!؟ 

آقای ساری حالا که دم انتخابات است بفرمائید با تبلیغات و جوسازی‌های رسانه‌ای برای سؤال از وزیر نفت و بعد قانع شدنتان در سکوت به دنبال چه بودید منافع مردم یا منافع خودتان؟! اگر برای مردم اهواز امتیازی گرفتید بفرمایید تشریح کنید اگر برای خودتان دم انتخابات امتیازی گرفته‌اید باز هم بفرمائید توضیح دهید در گوشم شعاری عجیب پیچیده است" دم دروازه می‌دن عدس‌پلو ساری تیم تو بردار و برو"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد