سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

به کارم ادامه می‌دهم/ برخی صحبت‌ها تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریزد

سرمربی استقلال خوزستان گفت: به کارم ادامه می‌دهم و اولتیماتوم جدی از مدیریت باشگاه نبوده است.

داریوش یزدی بامداد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ما روز گذشته صحبت‌هایی را مطرح کرد که واقعاً نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا به‌وجود آمده بودند، مگر عضو هیئت مدیره موظف است درباره تیم مصاحبه کند؟ تیم مدیرعامل و هیئت مدیره سخنگو دارد.

وی افزود: معمولاً مدیرعامل تیم درباره مسائل باشگاه صحبت می‌کند و این عضو هیئت مدیره با این صحبت‌ها فقط باعث ایجاد حاشیه اطراف تیم شد که البته وی از صحبتش پشیمان شده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه آیا کسی به وی اولتیماتومی داده یا خیر، گفت: من به کارم ادامه می‌دهم؛ اولتیماتوم به شکل جدی نه اما صحبت‌هایی داشتیم و جلساتی برای بررسی نتایج تیم گرفته شد که البته با توجه به نتایجی که تیم در هفته‌های اخیر گرفته، کار درستی از سوی مدیریت باشگاه انجام شد و قرار شد تمهیداتی را برای بهبود اوضاع در نظر بگیریم.

وی با اشاره به موضوع تقویت کادر فنی تیمش بیان کرد: این بحث را خود من روز اول مطرح کردم که از آقایان خواستم مقدمات حضور نیکولیچ را فراهم کنند که نشد اما حتما در صدد این موضوع هستیم و دنبال یک شخص مناسب هستم که بتواند واقعاً به ما کمک کند.

یزدی گفت: تیم ما بازیکن هم نیاز ندارد، ضمن اینکه باز هم می‌گویم بازیکنان بسیار خوبی داریم اما در برخی پست‌ها باید تقویت شویم.

سرمربی استقلال خوزستان اضافه کرد: متأسفانه برخی صحبت‌هایی که مطرح می‌شود باعث به ‌هم ریختن تمرکز بازیکنان می‌شود و ما باید تلاش کنیم که اثرات این صحبت‌ها را از ذهن بازیکن پاک کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، صبح روز گذشته محمد رحیمی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال خوزستان در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود نظر هیئت‌‌مدیره تغییر در رأس کادر فنی بوده و در جلسه هیئت‌مدیره به نتیجه قطعی درباره تغییر در کادرفنی رسیده‌ایم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد