سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خبرگزاری فارس پیگیر سوژه‌های مردم خوزستان می‌شود

طی روزهای گذشته در سامانه «فارس من» چند سوژه از مشکلات و مسائل استان خوزستان ثبت شده که هرقدر تعداد حامیان آن در سامانه، افزایش یابد در سطوح بالاتری توسط خبرگزاری فارس تا نتیجه نهایی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سامانه جدید «فارس من» به آدرس  fars.me یک بستر اینترنتی ساده و کارآمد برای تحقق ایده سردبیری همه مردم ایران در پرمخاطب‌ترین خبرگزاری کشور است.

در این سامانه همه مردم می‌توانند با سه‌گام کوتاه، سوژه خود را به خبرنگاران فارس برسانند. سوژه‌ها می‌تواند شامل اعلام مشکلات و نابسامانی‌‌ها، ارائه راهکار برای حل آنها، انتقاد از عملکرد مسؤولان در یک حوزه کاری، پیشنهاد تصویب قانون، برخورد با یک متخلف یا اصلاح یک رویه غلط باشد. مهم این است که هر کدام از سوژه‌ها قدمی در مسیر پیشرفت ایران باشد.

هر ایرانی که دسترسی به اینترنت و دغدغه حل مشکلات هموطنانش را دارد، می‌تواند سوژه یا سوژه‌های خود را ثبت کند. درست مثل سردبیر یک رسانه که به خبرنگارانش سوژه خبری برای نوشتن گزارش، پیگیری خبر و گرفتن مصاحبه می‌دهد.

خبرنگاران فارس در همه حوزه‌های خبری و در سراسر کشور هم متعهد شدند حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از ثبت سوژه، پیگیری‌ها و نتایج آن را با انتشار در سایت به مردم گزارش کنند.

«فارس من»، در حقیقت یک قدم بلند برای نزدیک‌تر شدن رسانه به متن مردم و مشکلات جامعه است. یک سامانه تعاملی با هدف کمک خبرگزاری فارس به پیشرفت ایران که  به واسطه دسترسی خبرنگاران خبرگزاری فارس به مسؤولان سازمان‌ها و نهادها و نیز تصمیم سازان و کارشناسان متخصص کشور دارند، صورت می‌گیرد.

طی روزهای گذشته در این سامانه چند سوژه از مشکلات و مسائل استان خوزستان در این سامانه ثبت شده که هرقدر تعداد حامیان ثبت شده آن در سامانه، افزایش یابد در سطوح بالاتری توسط خبرگزاری فارس تا نتیجه نهایی پیگیری می‌شود.

گردوغبار در خوزستان

معضل تیراندازی‌های عزا و عروسی در خوزستان

خوزستان تشنه است؛ نفس کارون را نگیرید!

مدیران پروازی خرمشهر و استخدام نیروهای غیر بومی

بی‌گازی در سرزمین پالایشگاه آبادان

فاضلاب؛ معضل جدی در خوزستان

آلودگی هوای خوزستان

نابودی نخلستان‌های خوزستان

تخصیص حق آبه، مطالبه هزاران کشاورز خوزستانی

مهم‌ترین نکته در این سامانه، ایده تبدیل سوژه‌های پیشنهادی به پویش‌های(کمپین) مردمی است؛ شما نیز می‌توانید با کلیک بر روی هرکدام از سوژه‌های مذکور و کلیک بر روی گزینه «حمایت می‌کنم » به تبدیل شدن آن به پویش مردمی و حل مشکلات استان کمک کنید.

عموم مردم و مخاطبان خبرگزاری فارس با نگاه به پیشرفت ایران از همین حالا به فکر سوژه‌های ناب و جذابی باشند که قرار است خبرنگاران‌شان در خبرگزاری فارس، آنها را پیگیری کرده و به مردم گزارش کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد