سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سفر معاون اول رئیس جمهور به خرمشهر صرفاً نمایش سیاسی است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر جهانگیری به خرمشهر هیچ برکتی ندارد و صرفا یک نمایش سیاسی از سوی دولت به اصطلاح تدبیر و امید است.

عبدالله سامری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با اشاره به سفر معاون اول ریاست جمهوری به آبادان و خرمشهر، اظهار کرد: سفر جهانگیری به خرمشهر هیچ برکتی ندارد و صرفا یک نمایش سیاسی از سوی دولت به اصطلاح تدبیر و امید است.

وی افزود: چرایی حضور معاون اول رئیس جمهور در خرمشهر معلوم نیست اما اگر این حضور برای افتتاح شرکت کک سبز واقع در شهرک صنعتی خرمشهر است که این شرکت در زمان دولت احمدی‌نژاد به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: ما در سال ۹۲ بحث وام و مشکلات این شرکت را پیگیری کردیم و برای مدتی با ۲۰۰ نفر مشغول به کار شد.

سامری عنوان کرد: حضور معاون اول در این شرکت به این دلیل است که این شرکت متعلق به افراد نزدیک به دولت است و این به منزله خندیدن به شعور مردم تلقی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم از دولت تدبیر و امید ناامید شده‌اند، گفت: دولت عنوان کند که چه اقداماتی برای خرمشهر انجام داده و یا کدام شرکت در شهرستان به دست دولت احداث شده است، در حالی که تعطیلی برخی شرکت‌ها در استان و شهرستان به دلیل سوء‌مدیریت همین دولتمردان بود.

سامری افزود: دولتمردان اگر واقعا به دنبال حل مشکلات هستند، مشکل پروژه اروندان، شرکت تاسیسات دریایی، گرد و خاک، بیکاری، آب و دیگر مشکلات عدیده خرمشهر را حل کنند.

نماینده خرمشهر در مجلس با اشاره به طرح کشاورزی ۵۵۰ هکتاری مقام معظم رهبری، گفت: کار ۳۰۰ هکتار از این طرح انجام شده است اما اجرای آن میان دو معاونت وزارت نیرو لنگ مانده است و این خجالت‌آور است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد