سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بازی با پرسپولیس در هفته هفدهم، اولین میزبانی فولاد در استادیوم اختصاصی

استادیوم مدرن «فولاد آرنا» پیش از ظهر امروز رسماً افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیش از ظهر امروز استادیوم «فولاد آرِنا» طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی، به‌صورت رسمی افتتاح شد.

افتتاح با حضور مسئولین

در آئین افتتاحیه این استادیوم، معاون اول رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه در خوزستان، وزیر ورزش و جوانان، وزیر صَمت، استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مدیرعامل شرکت فولادخوزستان و مدیرعامل باشگاه فولاد حضور داشتند که با برگزاری دیداری نمادین بین تیم‌های فوتبال رده جوانان و امید فولاد خوزستان از این استادیوم مدرن رونمایی شد.

گفتنی است ورزشگاه فولاد آرنا طبق گفته‌ها پیشرفته‌ترین ورزشگاه ایران است که از سال 87 کار احداث آن در مساحت 22 هکتار آغاز شد و بالغ بر 150 میلیار تومان برای قسمت اصلی این استادیوم بودجه صرف شده است.

این ورزشگاه دارای امکاناتی چون سه زمین چمن طبیعی در اطراف زمین اصلی، استخر سرپوشیده، سالن تمرین سرپوشیده، سالن اجتماعات، سرویس‌ بهداشتی، جکوزی، سونای خشک و بخار، سالن بهداری، بخش رادیولوژی، جایگاه ویژه یا VIP، رستوران و جایگاه ویژه خبرنگاران است.

بازی افتتاحیه: فولاد - پرسپولیس

همچنین سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در جمع خبرنگاران اعلام کرد که این ورزشگاه با بازی تیم‌های فولاد و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر برای تماشاگران رونمایی می‌شود. این در حالی است که پیش‌تر گفته شده بود قرار است با بازی تیم ملی استادیوم فولاد آرنا را افتتاح کنند.

اما مسعود سلطانی‌فر در سخنرانی خود در آئین افتتاح استادیوم فولاد اظهار کرد: استادیوم‌های نقش جهان اصفهان، پارس شیراز و استادیوم امام رضا(ع) در مشهد در همین یک سال اخیر به بهره‌برداری رسیدند و امروز هم این ورزشگاه شیک و مدرن در کلاس جهانی، در این استان فوتبال‌خیز افتتاح شد.

به ورزش خوزستان نگاه ویژه داریم

وی افزود: از زمانی که به این وزارت‌خانه آمدیم، تلاش کردیم نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشته باشیم، باتوجه به ظرفیت‌هایی که این استان دارد و به خاطر دارم سال 56 و 57 نیمی از تیم ملی فوتبال ایران خوزستانی بودند که امروز هم دارد به آن زمان برمی‌گردد و از 16 تیم لیگ برتری 4 تیم از خوزستان هستند که نشان دهنده ظرفیت بالای ورزش این استان است.

وزیر ورزش گفت: یک نکته هم در دفاع از عملکرد جمهوری اسلامی در 40 سال اخیر بگویم که خوشبختانه در کنار این 4 استادیومی که اشاره کردم، در اهواز استادیوم غدیر، در تبریز یادگار امام، در مشهد ثامن و در خرمشهر و 22 استان کشور استادیوم‌های خوبی ساخته شده و فقط 2 استان باقی مانده که قصد تکمیل استادیوم آن‌ها در زنجان و ارومیه را داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد