سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

از سنگ و شعار هواداران تا جریمه مالی بازیکنان و کادرفنی

شکست فولاد برابر سپیدرود رشت، تبعات سنگینی را برای این تیم در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فولاد خوزستان روز گذشته در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سپیدرود رشت رفت که در نهایت بازی را با یک گل به حریف قعرنشین خود واگذار کرد تا حالا دیگر بشود برای فولاد از لقب بحران‌زده استفاده کرد.

نتایج دور از انتظار

فولادی‌ها با احتساب بازی دیروز برابر سپیدرود، در 6 مسابقه با هدایت ایلی استان 3 شکست و 3 تساوی را کسب کرده‌اند تا از 18 امتیاز ممکن این بازی‌ها فقط 3 امتیاز را کسب کرده باشند.

فولادی‌ها برابر شاگردان علی کریمی، 4 یا 5 موقعیت صد درصد گلزنی را از دست دادند و در دفاع و روی ضدحمله‌ها نیز متزلزل نشان دادند. اما این شکست باعث شد تا حواشی زیادی برای این تیم به‌وجود بیاید. 

عبدالله عصبانی‌تر از همیشه

پس از سوت پایان بازی، هواداران عصبانی فولاد که گویا کاسه صبرشان لبریز شده، شروع به شعار دادن علیه بازیکنان شدند. در این بین عبدالله کرمی که از باتجربه‌های فولاد است، از کوره در رفته و با پرخاش قصد رفتن به سمت هواداران را داشت که احسان مرادیان، گلر فولاد مانع وی شد و او را به سمت رختکن برد.

ابراهیم میرزاپور نیز که خود در اواسط نیمه دوم به‌دلیل اعتراض به داور از بازی اخراج شده بود، پس از سوت پایان بازی تلاش زیادی می‌کرد تا هواداران را آرام کند که این حرکت وی در نوع خود جالب و قابل تحسین بود.

باز هم سنگ، باز هم شیشه شکسته

اما اعتراضات به خارج از سکوها و راهروهای خروجی ورزشگاه غدیر نیز کشیده شد و برخی هواداران فولادی اقدام به شکستن شیشه‌های استادیوم غدیر با سنگ کردند که پس از چند دقیقه با برخورد یگان ویژه روبه‌رو شده و متفرق شدند.

20 درصد جریمه

اما ساعتی پس از این دیدار، رسانه رسمی باشگاه فولاد اعلام کرد هیئت مدیره این باشگاه تصمیم گرفته به دلیل کسب نتایج ضعیف، کادرفنی و بازیکنان این تیم را جریمه کند که به موجب این جریمه، 20 درصد از مبلغ قرارداد آن‌ها کسر می‌شود.

اِستان: هستم...

یکی دیگر از نکاتی که پس از بازی فولاد - سپیدرود به چشم آمد، جمله‌ای کلیدی بین صحبت‌های ایلی اِستان بود: « در فوتبال اگر ببری باید ادامه دهی، اگر هم ببازی باید ادامه دهی»، جمله‌ای که در آن، هیچ بویی از رفتن و استعفا به چشم نمی‌خورد و نشان می‌دهد سرمربی رومانیایی فولاد می‌خواهد به کارش در این تیم ادامه دهد.

این سرنوشت را مدیران فولاد برای این تیم رقم زدند

اما سیدعباس میرسالاری، کارشناس و پیشکسوت فوتبال خوزستان درباره وضعیت تیم فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: تیمی که سرمربی آن را لیدرها و برخی هوادارانش عوض می‌کنند سرانجامی بهتر از این نخواهد داشت و این سرنوشتی است که مدیران باشگاه فولاد برای این تیم رقم زدند. ثبات مدیریت حلقه گمشده این فوتبال است و متأسفانه می‌بینیم خیلی از مدیران کنونی برای حفظ جایگاه خود، تن به کارهایی می‌دهند که نتیجه‌ خوبی برای تیم ندارد.

وی افزود: شاید یکی از مشکلات فولاد این است که بازیکنان روی ایلی استان به‌عنوان یک سرمربی حساب نمی‌کنند، البته این یک احتمال است و باید برای اثبات آن تحقیق کرد. یک بحث دیگر هم این است که قرارداد اِستان به نحوی بوده که مدیران این باشگاه نمی‌توانند آن را فسخ کنند زیرا بار مالی زیادی باتوجه به قیمت دلار برای آن‌ها دارد.

میرسالاری گفت: روی بی‌تدبیری و سیاست‌های غلط مدیران، بسیاری از بازیکنان بومی فولاد و خوزستان که اتفاقاً باکیفیت نیز هستند، مهره‌های کلیدی تیم‌های خارج از استان هستند که چه بسا اگر در فولاد بودند این تیم نتایج به مراتب بهتری از نتایج فعلی می‌گرفت.

به‌هرحال داستان فولاد با شکستی که دیروز برای این تیم رقم خورد، تبدیل به کلاف سردرگمی شده که مشخص نیست بالاخره چه زمانی این تیم از این وضعیت خارج می‌شود. 

گزارش از محمدامین ناصرین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد