سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

انتشار خبر واگذاری ورزشگاه تختی اهواز به فردی خاص کاملا مغرضانه است

رییس هیات ورزش‌های همگانی اهواز با مغرضانه دانستن انتشار خبر "آیا ورزشگاه تختی اهواز به آقای خاص واگذار می‌‌شود؟"، گفت: در این خبر من مورد خطاب و اتهام قرار گرفتم که این موضوع صحت ندارد و ورزشگاه در اختیار هیات همگانی اهواز قرار دارد، نه شخص من.

علی یزدی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، اظهارکرد: در فضای مجازی خبری با عنوان "آیا ورزشگاه تختی اهواز به فرد خاص (علی یزدی) واگذار می‌شود؟" منتشر شد که این مطلب کاملا مغرضانه و جهت‌دار بود که من این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی بیان کرد: ورزشگاه تختی اهواز در اختیار هیات ورزش‌های همگانی اهواز قرار دارد، نه شخص من و این‌گونه مطالب کذب و مغرضانه تنها بوی تفرقه و نفاق را می‌دهد.

رییس هیات همگانی اهواز گفت: من هم به عنوان رییس هیات‌های ورزش‌های همگانی اهواز و کسی که در این خبر مورد اتهام قرار گرفته است، این موضوع را از طریق مقامات قضایی پیگیری خواهم کرد و اعاده حیثیت می‌کنم تا کسانی که با چنین مطالب مغرضانه به قوم‌گرایی دامن می‌زنند و باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، ماهیت‌شان افشا شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد