سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

2 خوزستانی در مسابقات امیدهای جهان حضور دارند

رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: بنی‌تمیم فعلا ابراز تمایلی به ریاست فدراسیون نداشته است و فعلا قصد دارد کارها را به پیش ببرد تا خللی در روند فدراسیون به‌وجود نیاید.

سیدحسین مرعشیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: خوشحالیم که مجمع فدراسیون کشتی و وزارت ورزش به حمید بنی تمیم اعتماد کردند و وزیر ورزش حکم سرپرستی وی را برای فدراسیون کشتی صادر کرد.

وی افزود: اولین اعزام در زمان سرپرست جدید فدراسیون دیشب انجام شد که طی آن کشتی‌گیران کشورمان به رقابت‌های امیدهای جهان در رومانی اعزام شدند که مهدی محسن‌نژاد از بهبهان و حسین اسدی از ایذه، خوزستانی‌های حاضر در ترکیب تیم ملی در این مسابقات هستند.

رئیس هیئت کشتی خوزستان درباره مدت حضور بنی‌تمیم در رأس فدراسیون کشتی، گفت: وی فعلاً حکم سه ماهه دارد و در صدد است تا مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون را به نحو احسن برگزار کند و این احتمال وجود دارد که خود وی نیز کاندیدا شود.

وی ادامه داد: تا این لحظه بنی‌تمیم اظهار تمایلی برای کاندیدا شدن نداشته ولی ممکن است در روزهای آینده تصمیم دیگری بگیرد.

مرعشیان با اشاره به چالش‌ها و حواشی فدراسیون کشتی در کشورمان، بیان کرد: باتوجه به اینکه مردم روی ورزش کشتی در کشورمان توجه و نگاه ویژه‌ای دارند و عمدتاً انتظار دارند کشتی ما در همه میدان‌ها روی سکو باشد اما گاهی مسائل فنی مطابق انتظار پیش نمی‌رود و نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شود که این مسئله استرس را برای مسئولان کشتی زیاد می‌کند.

وی افزود: عملکرد خادم هم در فدراسیون عملکرد مثبتی بود و باید بپذیریم اداره یک فدراسیون با این حجم از تیم و ورزشکار در رده‌های سنی مختلف کار راحتی نیست اما باز هم می‌بینیم انتظارات بالا است و با یک بار نتیجه نگرفتن، حجمه زیادی به فدراسیون وارد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد