سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پایان همکاری رفیعی و فولاد؛ بازیکن و باشگاه در بن‌بست

با وجود توافق دو طرف، ادامه همکاری سروش رفیعی و فولاد خوزستان به دلیل انجام فسخ‌نامه یک‌طرفه از سوی این بازیکن وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با اتفاقات صورت گرفته بین باشگاه فولاد و سروش رفیعی، امکان ادامه همکاری این بازیکن با این باشگاه وجود ندارد و کمیته تعیین وضعیت باید در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

در همین راستا، مکاتبات لازم در خصوص استفاده از این بازیکن و توافق مجدد بین دو طرف از طریق باشگاه فولاد صورت گرفته، اما پس از این فسخ یک‌طرفه نیز دو طرف درخواست داده‌اند که این نامه ملغی دانسته شود.

درخواست باشگاه فولاد از  این کمیته در انتظار مشخص شدن وضعیت رفیعی است که این بازیکن قادر به همراهی فولاد خواهد بود یا خیر، همچنین طی بررسی‌های صورت گرفته از سوی این کمیته، سروش رفیعی که به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرده است، دیگر قادر به همراهی تیم سابق خود نیست.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ نیز در این باره گفت: پس از این اتفاق هم رفیعی و هم مدیریت باشگاه فولاد از تصمیم خود منصرف شده و خواستار ادامه همکاری بودند اما ما اعلام کردیم دیگر این مسئله از حیطه اختیارات ما خارج است چرا که نامه فسخ را ثبت کردیم. اگر دو طرف تمایل به ادامه همکاری مجدد دارند کمیته تعیین وضعیت در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.

مسئول کمیته انقل و انتقالات در مورد اینکه آیا قانونی برای حل این مشکل وجود دارد،‌ خاطرنشان کرد:‌ من این موضوع را نمی‌دانم. کمیته تعیین وضعیت در این مورد اطلاع دارد. آنها در رابطه با این مسئله تصمیم گیری می‌کنند. باشگاه فولاد و رفیعی پیگیر این مسئله هستند و ما اظهار نظری در این مورد نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، با این شرایط تا زمانی که کمیته تعیین وضعیت در این مورد تصمیم‌گیری لازم را صورت دهد، رفیعی نمی‌تواند فولاد را تا نیم‌فصل اول مسابقات همراهی کند و پس از آن نیز این بازیکن راهی پرسپولیس خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد