سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مردم مراحل صدور روادید را به روزهای آخر موکول نکنند/ اتباع برای تردد مرز شلمچه را انتخاب کنند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن درخواست از مردم برای تسریع در کار صدور روادید، گفت: اتباع خارجی برای تردد، مرز شلمچه را انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، دقایقی پیش سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی به همراه هیئتی از مسئولان بلندپایه ناجا از مرز بین‌المللی شلمچه بازدید کرد.

وی با حضور در برخی مواکب به خادمان زائرین اربعین حسین، دستمریزاد گفت.

فرمانده ناجا سپس با حضور در سالن پایانه شلمچه از روند تردد زائران اربعین حسینی بازدید کرد.

وی سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن تشکز از زائران اباعبدالله که کمال همکاری را با ناجا داشته‌اند، اظهار کرد: در تمام مرزها تردد به صورت روان در حال شکل‌گیری است و هیچ مشکل امنیتی نیز وجود نداشته است.

فرمانده ناجا تصریح کرد:  در مسیر منتهی به مرزها همکاران من حضور دارند و توصیه‌هایی به زائران می‌کنند، مثل گذشته تذکر می‌دهیم که زائران روادید خود را از منابع معتبر تهیه کنند و در مرزها این امکان برای صدور ویزا وجود ندارد و مراقب باشند که دچار افراد سودجو نشوند.

اشتری یادآور شد: اداره گذرنامه به‌صورت سه شیفت در خدمت زائران است و افرادی که گذرنامه جدید اخذ می‌کنند، به صورت همزمان نیز مراکز صدور ویزا برای آنها روادید صادر می‌کنند.

وی بیان کرد: مردم صدور روادید را به روزهای آخر موکول نکنند و هر چه سریعتر جهت طی مراتب صدور روادید اقدام کنند چرا که در حال حاضر مرزها روان و فعال است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، گفت: عزمی که در مردم وجود دارد تا انتها وجود داشته باشد و ما نیز در این راه خدمت‌گذار مردم خواهیم بود.

اشتری اظهار کرد:  نیروی انتظامی با تمام ظرفیت در مرزهای سه گانه حضور دارند و در خدمت زائران هستند تا بهترین خدمات را به آنها ارائه می دهند.

وی ادامه داد: به اتباع خارجی اعلام می‌کنیم که به دلیل وجود امکانات و زیرساخت های لازم مرز شلمچه را برای تردد انتخاب کنند.

فرمانده ناجا تأکید کرد: وضعیت امنیت در داخل و  خارج از مرزها به برکت خداوند و اباعبدالله بسیار خوب است و ما مشکلی نداریم، اما مردم نیز باید هوشیار باشند و ضمن همکاری با پلیس موارد مشکوک را به نیروهای پلیس اعلام کنند.

اشتری خاطرنشان کرد: هیچ گذرنامه جعلی تا کنون یافت نشده، ولی تعداد اندکی روادید بوده که شناسایی و برخورد لازم صورت گرفته و مردم نیز دقت کنند از محل‌هایی که از قبل تعیین شده مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرز شلمچه یکی از سه مرز فعال کشور ما با عراق است که امسال هم مانند گذشته میزبان زائران اربعین است.

بنا بر گفته فرماندار خرمشهر تاکنون 100 هزار نفر از این مرز عازم عتبات شدند که 9 هزار و 500 نفر از آنها اتباع خارجی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد