سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

عکس عاشقانه‌ترین موکب دنیا

عشق به حسین دارایی نمی‌خواهد، با دارایی‌های اندک یک پیربانو نیز می‌توان عاشق اباعبدالله و زائران کویش بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان،عشق به حسین (ع) دارایی نمی‌خواهد، با دارابی‌های اندک یک پیربانو نیز می‌توان عاشق اباعبدالله و زائران کویش بود. 

در حاشیه یکی از روستاهای شلمچه، کنار خیابان نشسته بود و عاشقانه به گام‌های زائران و رهگذران نگاه می‌کرد.

گفتم: مادر چه می‌کنی؟

گفت: خدمت به زائران حسین..

گفتم: چرا موکب تو بیرق و پرچم ندارد؟

گفت: مادر توانم بیشتر از این نیست..

گفتم: مادر کربلا نمی‌روی؟

گفت: ولله  اگر می‌توانستم از در خانه تا حرم آقا پیاده می‌رفتم.

گفتم: به زائران حسین(ع) چه می‌گویی؟ 

گفت: یالرایح تزور حسین، سلمنا علی العباس( ای که به زیارت حسین می‌روی، سلام مرا به عباس برسان) 

و اشک می‌ریزد.

گفت‌وگو از علی دایلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد