سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

درخواست جدید اتحادیه اروپا برای بازگشایی دفتر در تهران

                                                 حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیراً جلسه‌ای با حضور 26 سفیر کشورهای اروپایی در تهران، در این کمیسیون برگزار شد، گفت: در این جلسه سفیر اتریش که ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را برعهده دارد و همچنین برخی از سفرای کشورهای اروپایی درخواست بازگشایی دفتر این اتحادیه در تهران را مطرح کردند.                         

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس از درخواست جدید اتحادیه اروپا برای بازگشایی دفتر در تهران خبر داد.

به گزارش انتخاب؛ حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اخیراً جلسه‌ای با حضور 26 سفیر کشورهای اروپایی در تهران، در این کمیسیون برگزار شد، گفت: در این جلسه سفیر اتریش که ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را برعهده دارد و همچنین برخی از سفرای کشورهای اروپایی درخواست بازگشایی دفتر این اتحادیه در تهران را مطرح کردند.

وی در گفت‌وگو با تسنیم تصریح کرد: سفرای کشورهای اعلام کردند چون اتحادیه اروپا در کشورهای مختلف سفیر دارد خواستار این هستیم تا دفتر این اتحادیه در تهران نیز بازگشایی شود.

نماینده اسلام‌آباد غرب در مجلس با بیان اینکه این درخواست مسبوق به سابقه است و اروپایی‌ها خواهان بازگشایی دفتر خود در تهران بوده‌اند، افزود:البته در این راه ملاحظاتی وجود دارد که باید رعایت شود.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد:دغدغه‌های موجود که بخشی از آنها امنیتی است را به سفرای کشورهای اروپایی منتقل کردیم که باید در قالب یک پروتکل الحاقی آنها را برطرف کرد.

فلاحت‌پیشه تصریح کرد: در آن جلسه مقرر شد این درخواست سفرای کشورهای اروپایی به مسئولان وزارت امور خارجه منتقل شود که این کار هم انجام شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد