سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

2 اخلال‌گر جاده‌ای در ایذه دستگیر شدند/ کشف 95 درصدی جرایم خشن

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: در جریان اخلال در نظم و تردد خودروهای سنگین عبوری از ایذه، 2 نفر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، حجت سفیدپوست بعد از ظهر امروز در نشست خبری خود به مناسبت هفته ناجا، با تبریک این هفته به پرسنل ناجا و تسلیت حادثه تروریستی اهواز به اقدامات پلیس در شهرستان ایذه اشاره و اظهار کرد: بیشتر مواردی که نیاز است پلیس ورود پیدا کند به این حوزه مربوط نمی‌شود و اگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان به موقع به نیازهای مردم پاسخ دهند و مشکلات را رفع کنند کار به موارد انتظامی کشیده نمی‌شود.

وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی با عنوان پلیس مقتدر و امین افزود: تمام تلاش ما برای آرامش مردم است، باید در مقابل نا اهلان قد علم کرده و با افراد کج‌رو و خطاکار در جامعه برخورد کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با بیان اینکه تنها خواسته مردم از پلیس اقدام به موقع و خارج از وابستگی برای برخورد با مواردی است که جامعه را به خطر می‌اندازد بیان کرد: تلاش ماموران نیروی انتظامی برای جلب اعتماد مردم است و بدون شک اینکه مردم به این نهاد اعتماد دارند بزرگترین سرمایه اجتماعی آن است.

سفیدپوست با بیان اینکه ما در هفته ناجا به دنبال مرور برنامه‌های خود و رفع نواقص گذشته هستیم گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم به دنبال مشخص کردن مسیر آینده کاری خود و مجموعه خود هستیم تا بتوانیم در ادامه را با اقتدار بیشتر و برنامه‌های جدید خدمات خود را ارائه دهیم.

برخورد قاطع با عوامل فروش مواد مخدر

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان ایذه برای آینده افزود: با وجود اینکه در سال گذشته برنامه‌های بسیار خوبی برای برخورد قاطع با عوامل فروش مواد مخدر صورت گرفت و در این بخش عملکرد خوبی داشتیم و امسال نیز به دنبال قوی‌تر کردن آن هستیم.

سفیدپوست با بیان اینکه برخورد با دارندگان سلاح غیر مجاز از دیگر برنامه‌های ناجا است ادامه داد: در بخش برخورد با دارندگان سلاح غیر مجاز  و کالای قاچاق عملکرد خوبی داشته‌ایم. امسال نیز در ادامه این برنامه‌ها برخورد قاع با سارقان، پاکسازی نقاط آلوده به فروش مواد، جمع‌آوری پاتوق‌های مواد مخدر از دیگر برنامه‌ها و اقدامات مد نظر ما برای ادامه کار است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی برای خانواده و فرزندان ناجا در این هفته گفت: برگزاری برنامه کتابخوانی، نقاشی و بصیرت‌افزایی دینی از جمله برنامه‌های صورت گرفته برای این هفته است.

سفیدپوست با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا در شهرستان ایذه تصریح کرد: برپایی ایستگاه سلامت در مصلی، برپایی ایستگاه مشاوره قضایی و انتظامی در چهارراه مرکزی شهر، دیدار با خانواده شهدا، جذب نیروهای متعهد، اهدا خون، برگزاری همایش طلاییه‌داران فرهنگ ترافیک و ارتقا فرهنگ رانندگی و عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های این هفته به حساب می‌آید.

عالی‌ترین مقام انتظامی در شهرستان ایذه با اشاره به برگزاری مانور موتورسیکلت‌سواران در ایذه گفت: این همایش با عنوان موتورسواران قانونمند با استفاده از کلاه ایمنی و موتورهای پلاک ملی برگزار می‌شود تا به عنوان یک نمونه برای اجرای قانون رانندگی در با این وسیله باشد.

سفیدپوست با بیان اینکه نواختن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس با قرائت پیام مهر در آن از برنامه‌های دیگر این هفته است ادامه داد: از طریق بهداری ناجا در شهرستان ایذه طرح مردم یاری در روستاها انجام خواهد شد. همچنین ملاقات مردمی و نظارت همگانی از 197 از دیر برنامه‌هایی خواهد بود که انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش جرایم خشن و کشف نسبت به وقوع به 95 درصد رسیده‌ایم، اضافه کرد: جرایم دیگر نیز در عدد 87 درصد در طول سال هستیم و تلاش می‌کنیم تا این رقم نیز افزایش پیدا کند.

بازداشت 2 اخلال‌گر در نظم کامیون‌دارها

سفیدپوست با اشاره به برنامه‌های انجام شده برای اعتصاب کامیون‌دارها و اقدامات پلیس در این رابطه اظهار کرد: با توجه به ترانزیتی و بین استانی بودن مسیر ما تمام محور شهرستان ایذه را تحت پوشش و پیگیری خود قرار داده‌ایم و در جریان اخلال در نظم و تردد خودروهای سنگین عبوری از این مسیر نیز 2 نفر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد