سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تحصن نماینده مردم میانه در مجلس برای حوادث اهواز/نمایندگان اهواز دقیقا کجائید؟

نماینده مردم میانه در مجلس در حالی در اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلات خوزستان و حوادث اهواز تحصن کرد که خبری از نمایندگان اهواز و خوزستان نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلات خوزستان و حوادث اهواز مقابل هیأت رئیسه تحصن کرد.

وی پس از اعلام برگزاری جلسه غیرعلنی درباره مسائل مهم کشور به ویژه مشکلات خوزستان از سوی پزشکیان نائب رئیس مجلس و قطعیت موضوع، پس از یک ساعت تحصن مقابل جایگاه هیأت رئیسه، بر صندلی خود نشست.

تحصن نماینده میانه در حالی است که نمایندگان اهواز و خوزستان نسبت به وقایع رخ داده در اهواز ، تحرک لازم را نداشته و نام آنها حتی در تذکر کتبی به وزرای اطلاعات و کشور نیز دیده نمی‌شود.

البته همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی درنطق خود مطالبی را مطرح کرد که موجب دلخوری و واکنش های اقوام و گروه های مختلف در استان شد چرا که اعتقاد داشتند اظهارات این نماینده لیست امید، وحدت آفرین نبوده است.

با توجه به مشکلات خوزستان و به ویژه حادثه تروریستی اخیر اهواز، می‌طلبد که مسؤولان و نمایندگان مجلس با درنظرگرفتن منافع ملی، اهتمام ویژه‌ای برای رسیدگی به آنها داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد