سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز خوزستان در آغاجاری می‌شود

ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز استان خوزستان در شهرستان آغاجاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز استان خوزستان در شهرستان آغاجاری و ازتاریخ  ٢١ تا ٢٣ آذر ماه برگزار می‌شود.

این جشنواره با شرکت استان‌های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس و خوزستان و با موضوعات نگاه مثبت به دستاوردهای نفت و گاز، شعار سال (حمایت از کالای ایرانی)، آسیب‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی مصرف برق و دوستی با محیط زیست است.

اجراهای ارسالی به جشنواره نباید از ٣٠ دقیقه کمتر و از ٤٥ دقیقه بیشتر باشد.

در جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز خوزستان بنا به تشخیص هیات داوران در هریک از بخش‌های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه، موسیقی، طراحی پوستر و بروشور جوایز اهدا خواهد شد.

بنا بر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمک هزینه گروه‌های مختلف به تشخیص دبیرخانه و بر اساس دکور، تعداد اجراها، امکانات، تعدادعوامل اجرایی، مسافت، نیازهای ضروری صحنه، لباس و سطح کیفی اثر تا سقف ٢٠ میلیون ریال است.

لازم به ذکر علاقه‌مندان به شرکت در ششمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر طنز استان خوزستان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 30 آبان به نشانی دبیرخانه به آدرس خوزستان، آغاجاری، میدان حافظ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری ارسال یا با شماره تلفن‌های ٠٦١٥٢٦٦٣١٣٢، ٠٦١٥٢٢٦٢٠٢٢ و ٠٩١٦٦١٢٢١١٣ تماس حاصل فرمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد