سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

غول کشی صنعت نفت در جام حذفی/ هت‌تریک کرار در ضربات پنالتی

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد در ضربات پنالتی تراکتورسازی تبریز را از جام حذفی حذف کند.

گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 20 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر سه  به سود میزبان خاتمه یافت.

این دیدار در وقت‌های اضافه با نتیجه سه بر سه  مساوی خاتمه یافته بود، این پیروزی نخستین برد صنعت نفت آبادان برابر تراکتورسازی از آغاز لیگ برتر تا کنون است.

داوران

قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری است و آقایان بابک داوری  و محمد عطایی، وی را در امر قضاوت این دیدار یاری می‌کند، همچنین یاسر همرنگ به عنوان داور چهارم در کنار زمین حضور دارد.

ترکیب تیم‌ها

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای این دیدار با ترکیب شهاب محمد دریس، حسین ساکی(94" محمد قریشی)، سیروان قربانی، عقیل کعبی، اکبر ایمانی، طالب ریکانی( 59" بواریتو دوس رایس )، میلاد جهانی، کرار جاسم، مصطفی احمدی(77" محمدرضا غبیشاوی)، وفا هخامنش، فردین عابدینی(45" بهنام برزاری) به میدان رفت.

تراکتورسازان نیز برای تقابل با صنعت نفت با ترکیب محسن فروزان، محمد طیبی، رضا شربتی، علی عبدالله‌زاده، علیرضا تقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، کاسانی مهدی‌زاده، لی هری آورین ( 54" مسعود شجاعی)، یوکیا سوکیتا(63" اشکان دژآگه)(105" علی طاهران سرخه)، آنتونی استوک به میدان رفت.

موقعیت

5" تراکتورسازی توسط «لی هرین آورین» از سمت راست دفاع صنعت نفت با دریس تک به تک شده که این دروازه‌بان جوان ضربه مهاجم حریف را دفع کرد.

7" طالب ریکانی در تقابل با دروازه تراکتورسازان چارچوب محسن فروزان را با خطر جدی مواجه کرد اما بی دقتی این مهاجم باعث شد تا این موقعیت برای صنعت نفت از بین برود. 

19" میلاد جهانی سعی در نفوذ به محوطه جریمه تیم تراکتور را داشت که توسط مدافع تراکتورسازی سرنگون شد، کرار جاسم ضربه آزاد این خطار را به زیبایی روانه دروازه فروزان کرد که توپ با واکنش زیبای این دروازه‌بان به بیرون رفت.

25" آنتونی استوک از پشت محوطه جریمه یک شوت سهمگین را روانه دروازه دریس کرد که این دروازه‌بان توپ مهاجم تراکتور را به بیرون فرستاد.

42" جاسم کرار با نفوذ در محوطه جریمه توسط نقی‌زاده سرنگون شد که اینصحنه توسط داور پنالتی تشخیص داده شد. کرار جاسم با ایستادن پشت این ضربه توپ خود را به سمت چپ فروزان زد و نفت آبادان را به اولین گل رساند.

45" داور این دیدار برخورد توپ را به دست وفا هخامنش دید و در این صحنه به سود تراکتورسازی پنالتی اعلام کرد، آنتونی استوک این توپ را بر خلاف جهت دریس وارد دروازه نفت کرد.

58" آنتونی نیکیتا با نفوذ در محوطه جریمه صنعت نفت یک پاس عرضی کوتاه به اسماعیلی‌فر داد و او نیز در مقابل دروازه گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

63" علی عبدالله زاده با یک ارسال کوتاه از جناح راست، استوک را در مقابل دروازه صنعت نفتصاحب توپ کرد که این مهاجم نیز با یک ضربه سر حساب شده توپ را وارد دروازه دریس کرد.

69" استوک با فرار از پشت مدافعین با دروازه‌بان صنعت نفت تک به تک شد که با بی دقتی توپ خود را از بالای دروازه به بیرون زد.

81" بواریتو دوس رایس روی سانتر جاسم کرار از سمت چپ، با ضربه سر نفت آبادان را به گل دوم رساند.

85" حسین ساکی با فرار از سمت راست، کرار جاسم را در مقابل دروازه حریف صاحب توپ کرد که این بازیکن با یک ضربه سر به تیر دروازه فروزان کوبید.

90" ضربه کرار جاسم با خطای دست مهدی زاده همراه بود و این خطای پنالتی از چشم داور پنهان نماند.

91" کرار جاسم با ایستادن پشت توپ گل تساوی را بر خلاف جهت فروزان وارد دروازه کرد.

113" وفا هخامنش در مقابل دروازه صاحب توپ شد که ضربه سنگین او با مدافع حریف برخورد کرد، این مدافع پیش‌تاخته توپ برگشتی را نیز از دست داد.

115" کرار جاسم از یک منطقه مناسب صاحب ضربه آزاد شد که شوت زمینی او در دستان فروزان جای گرفت.

119" ایمانی می‌توانست از پشت محوطه جریمه دروازه تراکتور را باز کند که شوط کم جان او در دستا فروزان قرار گرفت.

در ضیافت پنالتی‌ها صنعت نفت موفق شد میهمان خود را با نتیجه چهار بر سه شکست دهد.

زنندگان پنالتی برای صنعت نفت؛

کرار، هخامنش، جهانی، بواریتو دوس رایس، برزای( از دست داد)

زنندگان پنالتی برای تراکتورسازی؛

استوک، عبداله‌زاده(ز دست داد)، شربتی، پهلوان (از دست داد)

گل

43 کرار جاسم P «صنعت نفت آبادان»

46" آنتونی استوک P « تراکتورسازی»

56" اسماعیلی‌فر« تراکتورسازی»

63" آنتونی استوک« تراکتورسازی»

81" بواریتو دوس رایس «صنعت نفت آبادان»

91" کرار جاسم P «صنعت نفت آبادان»

اخطار

68" اکبر ایمانی (صنعت نفت)

87: عقیل کعبی (صنعت نفت)

87" آنتونیو استوک (تراکتورسازی)

96" مسعود شجاعی (تراکتورسازی)

اخراج

98" مسعود شجاعی

حواشی

زمین چمن ورزشگاه تختی آبادان از کیفیت مناسب و رنگ قابل قبولی نسبت به بازی‌های گذشته صنعت نفت برخوردار است، تعطیلی مسابقات در 20 روز گذشته از عمده دلایل بهبود شرایط چمن ورزشگاه تختی آبادان است.

دو تیم صنعت نفت و تراکتورسازی 90 دقیقه پیش از آغاز این دیدار وارد ورزشگاه شدند، دروازه‌بانان تیم میهمان از ساعت 19، و سنگربانان صنعت نفت با 10 دقیقه تأخیر تمرین خود را پیش از آغاز این دیدار آغاز کردند.

بلیط فروشی این دیدار از ساعت 16 و باز شدن درب‌های ورزشگاه که اعلام شده بود از ساعت 18 صورت خواهد گرفت، با 40 دقیقه تأخیر محقق شد.

در فاصله 45 دقیقه تا آغاز این دیدار استقبال مناسبی از این دیدار صورت نگرفته بود و جمعیت حاضر در ورزشگاه از 1000 نفر تجاوز نمی‌کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از چند دیداری که بدون سرپرست در مسابقات حضور پیدا می‌کرد، امروز مرتضی دهداری‌پور را به عنوان مدیر تیم بر روی نیمکت همراه خود دارد، دهداری‌پور یکی از پرسنل این باشگاه است که روز گذشته به این سمت منصوب شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان یک دستگاه ارائه دهنده اینترنت برای خبرنگاران در جایگاه اصحاب رسانه تعبیه شده اما این سرویس فاقد کیفیت و قابل استفاده نیست، همچننین افت سرعت اینترنت اپراتورهای مخابراتی کار اطلاعرسانی را در ورزشگاه صعوبت بخشیده است.

هیأت فوتبال آبادان به عنوان برگزار کننده این مسابقات، همکاری لازم را با اصحاب رسانه نداشته و از پرسنل هماهنگ کننده جهت ارائه لیست مسابقه به اصحاب رسانه برخوردار نیست.

صداوسمای مرکز آبادان بدون هماهنگی جایگاه خبرنگاران را اشغال کرد که این موضوع موجب شد تا درگیری لفظی شدیدی صورت گرفت، در حال حاضر خبرنگاران در ورزشگاه تختی آبادان جایگاه ندارند.

داور این دیدار با توجه به گرمای هوا در دقیقه 30 cool time  اعلام کرد.

بین دو نیمه شهردار آبادان از مسعود شجاعی بازیکن آبادانی تیم تراکتورسازی به پاس حضور پر افتخار وی در جام جهانی و کمک به مردم آبادان در خلال مدتی که آب این شهرستان شور شده بود، با اهدای دسته گل و یک تابلو تقدیر به عمل آورد.

در ابتدای نیمه دوم برخی تماشاگران بر علیه مدیرعامل باشگاه صنعت نفت و شهر آبادان شعارهای اعتراضی سر دادند.

برخی هواداران صنعت نفت در اعتراض به نتیجه بازی در دقیقه  80 ورزشگاه تختی را ترک کردند که در این میان با به ثمر رسیدن گل دوم، تعدادی از آنها به جایگاه خود برگشتند.

عقل کعبی در درگیری با آنتونیو استوک برای لحظاتی بازی را به حاشیه کشاند و تماشاگران جایگاه مقابل نیز در این درگیری دخیل شدند.

به واسطه قانون جدید که در وقت‌های اضافه تیم‌های می‌توانند چهار تعویض داشته باشند، نفت آبادان در چهارمین دقیقه وقت‌های اضافه چهارمین تعویض خود را صورت داد.

مسعود شجاعی دو دقیقه پس از دریافت اخطار خطای عمدی دیگری صورت داد که داور با کارت قرمز او را از زمین بازی اخراج کرد.

اشکان دژآگه پس از تعویض از بازی در دقیقه 105، از تصمیم جان توشاک عصبانی شد و سعی داشت با سرمربی تیم خود درگیر شود که این موضوع به وساطت اعضای تیم تراکتورسازی خاتمه یافت.

در آغاز ضیافت پنالتی‌ها تماشاگران به طرف جایگاه مقابل دروازه ضربات پنالتی هجوم آوردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این دیدار در وقت‌های عادی و اضافی با نتیجه سه بر سه خاتمه یافت و  در ضربات پنالتی، صنعت نفت آبادان موفق شد میهمان قدرتمند خود را از مقابل بردارد.

صنعت نفت آبادان با این پیروزی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد