سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

ادعای ارائه مستندات غیرواقعی بودن حقوق‌های نامتعارف مدیران سازمان منطقه آزاد اروند تکذیب شد

غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای مطلب منتشرشده در پورتال رسمی سازمان منطقه آزاد اروند به نقل از وی با عنوان «مستنداتی دال بر صحت فیش‌های نجومی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند وجود ندارد» را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در پی انتشار خبری به نقل از غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پورتال رسمی سازمان منطقه آزاد اروند با عنوان «مستنداتی دال بر صحت فیش‌های نجومی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند وجود ندارد»، دفتر این نماینده با انتشار بیانیه‌ای مطلب منتشرشده از سوی این سازمان را تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است:

غلامرضا شرفی در حاشیه جلسه روز سه‌شنبه هفته جاری نزد دو تن از مدیران سازمان منطقه آزاد اروند اذعان نمود: «تاکنون مستندات کافی در این رابطه به دستم نرسیده است!» که در مقابل مسئول روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند در نگاهی خوش‌بینانه با سوءبرداشت از توضیح آقای شرفی مطلب را به شکل مقلوب «معکوس» با عنوان (مستنداتی دال بر صحت فیش‌های نجومی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند وجود ندارد) منعکس نموده است.

این بیانیه افزوده: بررسی فیش‌های حقوقی مدیران سازمان منطقه آزاد اروند از طریق مراجع ذیصلاح قانونی با پیگیری و نظارت نمایندگان مجلس تا دستیابی به نتیجه مطلوب قابل‌پیگیری می‌باشد و نظر نهائی در این مورد تاکنون اعلام نگردیده است.

همچنین در خصوص نامه تشکر این نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از سازمان منطقه آزاد اروند آمده که این نامه به دلیل استقبال این سازمان از فضای تعاملی مثبت و سازنده بوده که به شکل مکتوب و شفاهی به این نماینده از سوی سازمان منطقه آزاد اروند اعلام‌شده بود.

عامر کعبی دیگر نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اخیراً طی نامه‌ای خطاب به دبیر شورایعالی مناطق آزاد با اشاره به گزارش‌های مردمی در خصوص پرداختی‌های سازمان منطقه آزاد اروند خواستار اهتمام این سازمان به‌منظور اجرای ماده 29 قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و تکلیف دولت در خصوص راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا شده بود.

عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز به اصحاب رسانه وعده داده بود که با استفاده از اختیارات قانونی خود در جایگاه نظارتی موضوع شفاف‌سازی پرداختی‌های مدیران سازمان منطقه آزاد اروند را پیگیری می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد