سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مقصد رحیم زهیوی کجاست؟

رحیم زهیوی که در ابتدای فصل جاری لیگ برتر از فولاد به سایپا پیوسته بود، طی توافقی از این تیم نیز جدا شد تا وضعیت نامشخصی برای ادامه فصل داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رحیم زهیوی مهاجم سابق فولاد، استقلال خوزستان و الشحانیه قطر که در ابتدای فصل از فولاد جدا شده و به سایپا پیوسته بود، پس از اینکه در چند بازی ابتدایی فصل برای این تیم به میدان رفت، به یکباره تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و طی توافقی قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.

زهیوی تنها در دو بازی و در مجموع 157 دقیقه برای سایپا به میدان رفت که حاصل این دقایق اندک، یک پاس گل از سوی این بازیکن بود و این درحالی بود که سرمربی سایپا در بازی اول و دوم زهیوی را به‌صورت ثابت در ترکیب قرار داده بود. وی که بر اساس سبک کاری علی دایی، به پیشرفت و عملکرد مناسب در سایپا امیدوار بود، نتوانست کار خود را با این تیم ادامه دهد و در نهایت مسیر زهیوی از دایی جدا شد.

در حالی‌که گمانه‌ها مبنی بر احتمال پیوستن این مهاجم سوسنگردی به نفت مسجدسلیمان بود، عبدالله ویسی از نفت جدا شد تا احتمال حضور زهیوی در این تیم هم کم‌رنگ شود.

وی در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد که فعلا قصد دارد سکوت کند تا بتواند تصمیم خوبی بگیرد و در آرامش تیم بعدی خود را انتخاب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد