سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

نتایج انتخابات هیات رئیسه شورای آبادان از پیش تعیین شده است

عضو شورای شهر آبادان گفت: دلیل غیبت برخی اعضا در جلسات انتخاب هیات رئیسه، از پیش تعیین شده بودن نتایج آن است.

حمید کوراوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، در خصوص غیبت برخی اعضای شورای شهر در جلسات انتخاب هیأت رئیسه، اظهار کرد: در خصوص انتخاب اعضای هیأت رئیسه توافق نظر بین 9 عضو شورا وجود ندارد به همین دلیل تاکنون این جلسات به نتیجه نرسیده است.

وی با عنوان این موضوع که سعی ما این است که همه گروه‌ها از این انتخاب رضایت کامل داشته باشند، افزود: می‌توان گفت نتایج از پیش تعیین شده است و در این‌ صورت کار کردن در این فضا ممکن نیست.

عضو شورای شهر آبادان در خصوص خواسته اعضای غایب و مخالف شورا برای حضور در جلسات انتخاب هیأت رئیسه، بیان کرد: خواسته و ایده‌آل ما این است که نظر هر 9 عضو شورا اخذ شود و از نظرات آنان نیز در صحن شورا استفاده شود.

کوراوند با تأکید بر لزوم ایجاد همکاری میان اعضای شورای شهر آبادان برای ایجاد بستری مناسب برای ادامه فعالیت شورا، ادامه داد: گروهی که دارای اکثریت هستند در سال گذشته مقداری تمامیت خواهی کردند و باعث شد تا سایر اعضا را به حاشیه ببرند که این موضوع باعث شد تا بین اعضا اختلاف و  به دلیل عملکرد نادرست در سطح شهر نارضایتی عمومی به وجود آورد.

وی تأکید کرد: این گروه در یک‌سال گذشته با نظرات خود شهردار و هیات رئیسه شورا را انتخاب کردند و بر حسب علایق و سلایق به هر کس که صلاح دیدند پول و سمت دادند که این موارد باعث شد تا در مقابل این اعضا جبهه گرفته و از تنها ابزار موجود یعنی غیبت در جلسات به نشانه اعتراض استفاده شود تا این دوستان مجبور به تعامل شده و بپذیرند که شورای شهر 9 عضو دارد و رأی همه آنها حائز اهمیت است.

عضو شورای شهر آبادان با ابراز امیدواری در خصوص حل اختلاف نظرهای موجود در شورای شهر آبادان، عنوان کرد: در صورتی که این اختلافات حل نشود، آرزو می‌کنم که این شورا ابطال شود تا معضل شورا به دیگر معضلات موجود در شهر برای مردم افزوده نشود.

کوراوند در پاسخ به شائبه سهم‌خواهی برخی اعضای غایب در جلسات انتخاب هیأت رئیسه، یادآور شد: تاکنون با چنین موضوعی در شورای شهر آبادان و در بین اعضای مخالف در جلسات اخیر برخورد نکردم و من نیز وابسته به هیچ گروه و شخصی نیستم، نام این اقدام سهم‌خواهی نیست بلکه به عنوان کسی که پشتوانه رأی مردمی را همراه خود دارد، حق دارم به نمایندگی از مردم از آرای ایشان صیانت و نظر تأثیرگذار خود را ابراز کنم.

وی بیان کرد: اعلام رأی واحد توسط پنج عضو در شورایی که 9 عضو دارد، دارای ایراد بسیاری است که عدم پختگی و تجربه کافی در برخی اعضا باعث ایجاد چنین مسائلی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد