سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

پیکر پاک ۷۵ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز منتقل شد

پیکر پاک و مطهر ۷۵ تن از شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس که پس سال ها غربت و بی نشانی به خاک وطن بازگشته بودند همزمان با دهه کرامت به اهواز منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیکر پاک و مطهر ۷۵ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که در خاک عراق تفحص شده بودند، امروز به اهواز منتقل شدند.

پیکر پاک این ۷۵ شهید گلگون کفن که پس از سال ها غربت و بی نشانی به وطن بازگشتند هم اکنون در معراج شهدای اهواز قرار دارند و برای عموم مردم امکان زیارت آنها وجود دارد.

معراج شهدای اهواز پادگان شهید علی محمودوند در سه راه خرمشهر کیلومتر ۲ جاده اندیمشک جنب شهرک شهید بهشتی ارتش قرار دارد.

پیکر پاک این شهدا روز گذشته از مرز بین المللی شلمچه در شهرستان خرمشهر در خوزستان به خاک پاک وطن بازگشت و مورد استقبال خانواده‌های شهدا، شیوخ قبایل عرب و جمعی از مردم ولایتمدار خوزستان و مسئولان کشوری و لشکری قرار گرفت.

پس از برگزاری آئین استقبال، پیکر مطهر ۷۵ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به بندر امام خمینی(ره) انتقال یافت تا این دیار را با قدوم خود متبرک کنند.

آئین استقبال و وداع با شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در بندر امام خمینی(ره) نیز با حضور پرشور مردم این خطه انجام شد و با بدرقه مردم بندر ماهشهر و سربندر پیکر این ۷۵ پرستوی خونین بال به سمت اهواز روانه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیکر پاک این ۷۵ شهید والامقام که در عملیات های محرم، رمضان، کربلای ۴ و تک پشتیبانی والفجر ۸ به شهادت رسیده اند در مناطق علمیاتی زبیدات، کتیبان و جزیره بوارین تفحص شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد