سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شوخی خوزستانی ها با حذف تیم ملی برزیل/نیمار سلب تابعیت می شود!

شوخی خوزستانی ها با حذف تیم ملی برزیل/نیمار سلب تابعیت می شود!

اهواز - حذف تیم ملی فوتبال برزیل از رقابت های جام جهانی، باعث شد موجی از مطالب طنز از سوی کاربران خوزستانی، شبکه های اجتماعی را فرا گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال برزیل و بلژیک از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی روسیه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری دو بر یک بلژیک به پایان رسید. با این شکست برزیل هم به جمع حذف شده های بزرگ این جام پیوست.

از آنجایی که در استان خوزستان و به خصوص شهرستان آبادان، تیم ملی برزیل از قدیم هواداران دو آتیشه بی شماری دارد، بعد از حذف برزیل، کاربران شبکه های اجتماعی اقدام به انتشار مطالب طنز در خصوص حذف تیم ملی برزیل کردند.

یکی از کاربران در این خصوص نوشته است که « فرماندار آبادان در حال بررسی سلب تابعیت نیمار است». بازی های ضعیف نیمار ستاره تیم ملی برزیل در این بازی انتقادهای بی شماری را در پی داشت و وی در این بازی نتوانست اقدام قابل توجهی برای جلوگیری از شکست برزیل از خود نشان دهد.

چندین کاربر هم پیامی با عنوان «خوزستان کم مشکل داشت، حذف تیم ملی برزیل هم به آن اضافه شد» نوشتند که اشاره ای به مشکلات فعلی خوزستان در خصوص خشکسالی، قطعی های مکرر برق، بی آبی، گرما و گرد و غبار و ...  دارد.

کاربری هم نوشته که آب شور آبادان (برزیل ایران) کار خود را کرد و بازیکنان تیم ملی برزیل به علت مصرف این آب موفق به ارائه توانمندی های خود نشدند.

یک آبادانی هم نوشته است: « بچه ها سر تمرین آب شیرین نداشتند و نتونستند به خوبی بازی کنن». دیگری نوشته باید در آبادان سه روز عزای عمومی اعلام کنند. یک نفر هم نوشته بود که حیف شد برزیل حذف شد چون می توانست با صعودش آبادان را خوشحال کند.

یک نفر دیگر نوشته «گابریل ژسوس (مهاجم ناکام برزیل در این بازی) باید نیمار را با خودش ببره جدول های آبادان را رنگ کنن». یکی هم نوشته برزیل ما را نا امید کرد از امروز امیدمون به صنعت نفته.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد