سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار اتفاقات و حوادث در استان

اتصالی سیم کولر منزل مسکونی را به آتش کشید

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از آتش‌سوزی یک واحد منزل مسکونی در فاز ۳ کوی ملت خبر داد.

آتش‌پاد علی تراب‌پور در گفتگو با ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: ساعت 17:27 امروز با تماس تلفنی شهروندان به سامانه 125 خبر آتش‌سوزی در یکی از  واحدهای طبقه همکف مجتمع مسکونی چهار واحدی در منطقه فاز 3 کوی ملت اطلاع‌رسانی شد.وی افزود: ستاد فرماندهی  سامانه 125 تیم‌های اطفاحریق و امداد و نجات را از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل اعزام و 
آتش‌نشانان پس از 3 دقیقه در محل حادثه حاضر و به اجرای عملیات اطفای حریق و امداد و نجات پرداختند .رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در غین حادثه بخشی از ساختمان و لوازم منزل در اثر شدت حریق از بین رفت. وی با بیان اینکه این حادثه هیچگونه تلفات جانی در برنداشته است تصریح کرد: علت آتش‌سوزی از سوی فرمانده تیم عمل‌کننده اتصالی سیم برق از ناحیه کولر دوتیکه داخل منزل اعلام شده است.

۴ مصدوم حاصل واژگونی تیبا در هفتکل

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن چهار نفر بر اثر واژگونی تیبا در هفتکل خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی در گفتگو با ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: در حادثه واژگونی تیبا که ساعت 11:50 امروز (17 خرداد ماه) در هفتکل و در مسیر سه راه هفتکل - مسجد سلیمان - اهواز رخ داد، چهار نفر مصدوم شدند.وی افزود: مصدومان این حادثه با دو دستگاه آمبولانس به مرکز درمان بستر هفتکل انتقال داده شدند و بعد از انجام اقدامات درمانی توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان‌گلستان اهواز انتقال یافتند.

خودکشی زن ۵۸ ساله در رامهرمز

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مرگ یک زن در اثر خودکشی در رامهرمز خبر داد.

رضا رفیعی در گفتگو با ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: ساعت9:55 امروز (17 خرداد ماه) حلق‌آویز شدن یک زن در بلوار ولی‌عصر رامهرمز به اورژانس 115 اطلاع‌رسانی شد.وی افزود: طبق گزارش دریافت‌شده این حادثه که منجر به مرگ این زن 58 ساله شد، خودکشی بوده است.

برخورد کامیون با پراید در رامهرمز 8 مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی خوزستان از مصدوم شدن هشت نفر بر اثر برخورد کامیون با پراید پارک شده در محور کمربندی رامهرمز خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی در گفتگو با ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد: در حادثه برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پراید پارک شده که در محور کمربندی رامهرمز رخ داد، هشت نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه سرنشینان خودوری پراید بودند، افزود: مصدومان این حادثه دو دختر  9 ساله، دو پسر 9 و 6 ساله، سه زن جوان و یک مرد 30 ساله بودند. 

یک کشته و 4 مصدوم در انفجار گاز در آبادان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آبادان گفت: انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در کوی فرهنگیان آبادان یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، مجید فرحانی پور اظهار کرد: حادثه انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در خیابان هفتم کوی فرهنگیان آبادان ساعت 3:19 امروز به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و پس از 6 دقیقه دو تیم عملیاتی در  محل حادثه حضور یافتند.

وی افرود: در پی این حادثه متاسفانه مادر بزرگ خانواده به دلیل جراحت زیاد در بیمارستان طالقانی آبادان فوت شد و سایر مصدومان شامل دو دختر، یک پسر و یک مرد برای ادامه درمان به اهواز منتقل شدند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد