سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بهره‌برداری از فاز اول پل نهم اهواز در سال جاری

استاندار خوزستان با اشاره به تشکیل کمیته هایی جهت رسیدگی به مشکلات معارضین در پروژه پل نهم اهواز با محوریت ثبت اسناد و معاونت عمرانی استانداری خوزستان گفت: اگر توافقات انجام شود در سال 97 فاز اول این پل به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از پروژه پل نهم اهواز که امروز (20 خردادماه) انجام شد، اظهار کرد: کار اجرایی قسمت شرقی پروژه پل نهم اهواز رو به اتمام است و تنها کار در ضلع غربی پروژه باقی مانده است که در این زمینه با معارضینی مواجه هستیم و کار به علت مسائل اجتماعی با ممانعت هایی مواجه است.

وی افزود: در این راستا دو کمیته تشکیل شده است. نخست کمیته ای با محوریت اداره کل ثبت اسناد برای مساله تملک و کمیته دیگر با محوریت معاونت عمرانی استانداری خوزستان برای جایگزینی ،تملک، ارائه زمین معوض یا پرداخت هزینه هایی که باید در این زمینه نسبت به معارضین انجام شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: این دو کمیته ظرف یک ماه آینده راهکارهایی ارائه می دهند و در این زمینه اقدام خواهیم کرد. اگر توافقات انجام شود در سال 97 فاز اول این پل به بهره برداری خواهد رسید.

شریعتی تصریح کرد: به سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان دستور داده شد که فاز دوم پل نهم نیز ابلاغ و روند مناقصه برگزار شود تا این قسمت نیز احداث شود.

وی بیان کرد: امیدواریم ظرف دو ماه آینده فاز دوم نیز تعیین تکلیف و پیمانکار آن مشخص شود تا در سال 97 و 98 هردو فاز پل نهم اجرایی شوند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: مسیر دسترسی این پل مسیر بلوار ساحلی است و احداث دو فاز پل در ارتقا و توسعه منطقه و کاهش ترافیک شهر اهواز نقش مهمی خواهد داشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد