سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سومین فینال حذفی در خرمشهر/همچنان خبری از تیم‌های خوزستانی نیست

برای سومین سال پیاپی فینال جام حذفی فوتبال ایران در خرمشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و خونه به خونه بابل از ساعت 19 و 15 دقیقه امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه نفت‌وگاز اروندان خرمشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

این سومین سال پیاپی است که فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار می‌شود و این موضوع را مهدی تاج برای اولین بار در سال 94 اعلام کرد و فدراسیون نیز نشان داده که هنوز به این موضوع اهتمام دارد.

اما برگزاری این مسابقه در دو سال گذشته در ورزشگاه اروندان، در کنار تمام محاسنش، معایبی نیز داشته است. شاید مهم‌ترین نکته‌ای که در دو بازی قبل به چشم آمده و به‌ویژه بینندگان تلویزیونی را آزار داده بود، کیفیت بسیار پایین تصاویر پخش زنده بازی بود که ناشی از نور کم استادیوم و کیفیت پایین برخی دوربین‌های فیلمبرداری بوده است. نکته‌ای که مخاطبان امیدوارند در بازی امروز رفع شده باشد و شاهد تصاویر باکیفیتی از بازی باشند.

در کنار این موضوع، بحث چمن ورزشگاه نیز همواره با انتقاد مربیان و بازیکنان تیم‌های حاضر در فینال مواجه بود که به گفته مسئولان، چمن استادیوم اروندان ترمیم شده و برای بازی امروز کیفیت مطلوبی دارد.

اما دو فینال قبل در خرمشهر به‌ترتیب بین تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن و نفت تهران و تراکتورسازی برگزار شد که در بازی اول ذوب و در بازی دوم تراکتور پیروز دیدار فینال بودند. با احتساب بازی امروز، برای سومین سال پیاپی است که در بازی فینال جام حذفی که در خرمشهر برگزار می‌شود نمایندگان خوزستان غایب هستند. در حالی‌که شاید استقلال خوزستان می‌توانست با شکست خونه به خونه در نیمه نهایی به این مهم دست پیدا کند، اما بهترین فرصت را از دست داد تا خوزستانی‌ها چشم به راه فینال سال آینده باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد