سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

عاملان آتش سوزی قهوه خانه در منطقه لشکر آباد دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز از دستگیری 2 نفر عامل اتش سوزی قهوه خانه ای واقع در لشکر آباد کلانشهر اهواز، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عیدی در بیان جزئیات خبر گفت: شب گذشته درپی درگیری در یک قهوه خانه در منطقه لشکر آباد اهواز ،بلافاصله عوامل گشتی به محل اعزام که طرفین درگیری با رؤیت ماموران از محل متواری می شوند.

وی افزود :با توجه به اهمیت پرونده دستورات ویژه جهت شناسایی ودستگیری عاملان درگیری به واحدهای گشتی اطلاعاتی وماموران انتظامی ابلاغ شد.

سرهنگ عیدی با بیان اینکه آتش سوزی قهوه خانه توسط مالک آن انجام شده است ،افزود:صاحب قهوه خانه برای گمراه کردن ماموران ساعت 6 صبح یوم جاری درحالی که صورت خود را پوشانده بود با چاقوی که در دست داشته است، اقدام به آتش زدن قهوه خانه خود می نماید.

جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز افزود:با هوشیاری ماموران وبررسی سرنخهای بجا مانده مشخص شد عامل آتش سوزی مالک قهوه خانه بوده که با همدستی شاگردش دست به این اقدام زده است .

سرهنگ عیدی با بیان اینکه از خودرو مالک قهوه خانه یک تیغه چاقو ویک عدد روبند کشف شد افزود:متهم در تحقیقات پلیس به جرم ارتکابی با همدستی شاگردش معترف شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد