سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

شعار هواداران فولاد علیه مدیرعامل و سرمربی

دیدار فولاد خوزستان و استقلال خوزستان
شناسهٔ خبر: 4282417 -
اهواز - فولاد آخرین بازی فصل خود را در خانه واگذار کرد تا هواداران خشمگین این تیم شعارهایی علیه مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم سر دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته پایانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در وزرشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که درنهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

* تک گل این بازی را احسان پهلوان (۷۸) برای تراکتورسازی به ثمر رساند.

* این بازی را وحید صالحی با کمک فرهاد فرهادپور و محسن بابایی سوت زد و در آن به رحیم زهیوی از فولاد کارت زرد نشان داد.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: حامد لک، فرزاد جعفری، ایوب والی، عبدالله کرمی، عبدالله ناصری، ایمان مبعلی (۷۰- هیثم هاشمی‌زاده)، احمد عبدالله‌زاده، صابر حردانی (۷۰- آرش افشین)، رحیم زهیوی، حسن بیت‌سعید و فرشاد جانفزا (۴۶- علی‌اصغر عاشوری) بازی کرد.

* تراکتورسازی تبریز نیز با ترکیب: ژوردی آلمیدا، رضا شربتی، عارف آقاسی، محمد مسلمی‌پور، علی اسماعیلی (۴۶- امیرمهدی جانملکی)، مهدی کیانی، علی طاهران، احسان پهلوان، حامد حسنعلی‌زاده (۸۸- حسین غریبی)، ارسلان مطهری و محمدرضا آزادی (۷۰- سید فاخر تهامی) وارد میدان شد.

* شهرستان اهواز از شب گذشته شاهد ورود پدیده گردوغبار بود و بازی فولاد و تراکتورسازی هم در هوایی آلوده برگزار شد.

* هواداران خوزستانی از این مسابقه استقبال زیادی به عمل نیاوردند و حدود هزار نفر از این مسابقه دیدن کردند.

* تماشاگرانی که به استادیوم غدیر آمده بودند با سر دادن شعارهایی علیه مدیرعامل و سرمربی فولاد خوزستان نارضایتی خود از کسب سهمیه آسیایی را نشان می‌دادند.

* حدود ۵۰ نفر از هواداران تراکتورسازی ساکن خوزستان با حضور در ورزشگاه غدیر اهواز بازی تیم محبوبشان را از نزدیک نظاره‌گر شدند.

* محمد نادری مدافع تراکتورسازی در جریان گرم کردن قبل از مسابقه آسیب دید و جایش را به محمد مسلمی‌پور داد.

* فرشاد جانفزا مهاجم فولاد خوزستان در جریان نیمه نخست از ناحیه سر آسیب دید و پس از مداوا شدن توسط کادر پزشکی تیمش به میدان بازگشت. جانفزا در ابتدای نیمه دوم جایش را به علی‌اصغر عاشوری هافبک تیمش داد.

* علاوه بر محمد نادر که در جریان گرم کردن قبل از بازی مصدوم شد، فرزاد حاتمی، محمد ابراهیمی، مهدی مهدی‌پور، محمد ایران‌پوریان، دانیال اسماعیلی‌فر و محمد نادری دیگر بازیکنان غایب تراکتورسازی در این مسابقه بودند.

* یوسف وکیا، میلاد بدرقه، مجتبی حقدوست، سینا مریدی و پیمان شیرزادی هم بازیکنان غایب فولاد بودند که به‌دلیل محرومیت با مصدومیت در بازی حضور نداشتند.

* هواداران فولاد خوزستان که از ابتدای مسابقه علیه مدیرعامل و سرمربی این تیم شعار می‌دادند، در پایان مسابقه هم اعتراضات خود را ادامه دادند و خواستار برکناری علیرضا اژدری زاده و سیروس پورموسوی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد