سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

بارندگی‌های رگباری همراه با بارش و رعد وبرق در اکثر مناطق خوزستان

باران شدید و آبگرفتگی معابر در همدان
شناسهٔ خبر: 4283335 -
اهواز- مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: تا فردا صبح بارندگی های رگباری همراه با بارش و رعد و برق در اکثر مناطق استان و حتی اهواز دور از انتظار نخواهد بود.

کوروش بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، شهر امیدیه با دمای هوای ۳۷ درجه سانتیگراد و شهر دهدز با دمای هوای ۱۲ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرهای استان خوزستان بودند.

وی افزود: پیش بینی می شود دمای هوای اهواز امروز در نهایت به ۳۶ درجه سانتیگراد و فردا حداقل به ۲۳ درجه سانتیگراد برسد.

بهادری اظهار کرد: روز گذشته سرعت باد لحظه‌ای در اهواز به ۶۰ کیلومتر رسید و بارش های نسبتا خوبی را هم شب گذشته و حتی تا ساعت ۱۲ ظهر امروز داشتیم که از آن جمله می‌توان به بارندگی در شهرهای آغاجاری، امیدیه و بهبهان اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین بارش در باغملک با ۲۰ میلیمتر و شادگان با ۱۹.۶ میلیمتر بود، ادامه داد: شهرهای قلعه تل ۱۷.۵ میلیمتر، امامزاده عبدالله ۱۱، صیدون، رامهرمز و اندیمشک ۱۰، آبادان ۹.۹ و خرمشهر ۹، امیدیه ۶، دهدز هفت و آغاجاری سه میلیمتر بارش داشتند.
مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: بارش تگرگ روز گذشته در ایستگاه های آبادان، خرمشهر، اهواز، هندیجان، شوشتر گزارش شده است.

بهادری گفت: ضرایب ناپایداری در استان بالا بوده و امشب وزش تندبادهای شدید و کاهش دید موقت را در مناطق جنوب و مرکزی پیش بینی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد